annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony breng eens goede updates uit.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

Sony breng eens goede updates uit.

Ik heb sinds de laatste nieuwe update. dat de tv weer regelmatig weer opnieuw opstart als ik tv aanzet dat het beeld dan vast loopt en dan de tv crasht en opnieuw opstart. dit maal light het niet aan soundbar die staat via optische kabel. ik heb alles al gedaan zoal de bekende power reset. en normale reset via het menu. maar het blijft zich regel matig voor doen. wordt er nou wel een beetje gek van. waarom bied Sony niet de mogelijkheden aan om terug te kunnen naar android 7. mijn volgende tv wordt zeker geen Sony meer als ze niet met een oplossing komen. het gaat om update v.6.7140 die er op staat. en met android 7 had ik deze problemen niet !!! 

123 ANTWOORDEN 123
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua dan weet ik dat. maar stel ik gebruik het land als Belgie dan kan ik wel de time setting op netwerk tijd zetten dat vind ik het aparte ervan. niet dat ik problemen heb met datum en tijd heb of zo maar het valt me gewoon op dat het via Belgie wel kan.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Ik had toch echt begrepen dat dit met de nieuwste Firmware versie opgelost zou moeten zijn. Dit loopt al heel lang.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua ik had het ook gelezen hoor. Maar ik kan nog steeds niet voor netwerk tijd kiezen. Behalve als ik de tv dan op België zet terwijl ik bijvoorbeeld met de shield dit kan wijzigen naar netwerk tijd. Niet dat ik dat gedaan heb maar heb het wel even gecheckt. Blijkbaar heeft Sony dit nog steeds niet in orde 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Dan zou ik met een splitter en een extra Coax kabel mijn TV toch ook aansluiten op de Ziggo aansluiting.

Je hebt dan wel alleen de zgn. Free to Air zenders maar hebt hebt dan ook gelijk een backup voor als je Ziggo Setup box het begeeft.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhua tijd en datum lopen correct. Ik ga die tip zeker nog een keer proberen. Maar ik hoop Sony dit nog in toekomst wel op gaat lossen. Is toch vreemd dat je dit met omweg moet doen? 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhuaeven update over mijn tv ze komen donderdag een nieuw moederbord in tv zetten ze denken dat het daar aan ligt gelukkig nog in garantie. jij nog last van reboots gehad ?

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Nee, al weer een poosje geen last meer gehad. Ik sta nog steeds op WiFi.

Verder alles gewoon normaal.

Ik doe wel alles met mijn Shield TV.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhuaik doe ook alles via mijn Shield maar het zou niet uit mogen maken. of hij nou via wifi of kabel staat internet de tv dan.hij mag gewoon niet zomaar rebooten vind ik dan ik wil gewoon normaal mijn tv kunnen aanzetten zonder dat hij opnieuw herstart hoop dat het straks opgelost is door het nieuwe moederbord

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Maar mijn TV is inmiddels weer wat ouder (2016). Met nog een beperkt werkgeheugen. Daarbij worden de Apps steeds omvangrijker in grootte. In combinatie met een wat langzamere processor is eea wel te verklaren.

Dat vindt ik ook het grote nadeel van Smart TV's. Ze raken snel verouderd.

Het zij zo. Je Smartphone van 5 jaar oud is tenslotte ook niet meer vooruit te branden. Groet, Arie

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhuaklopt idd maar die herstarten niet. tenminste ik heb dat nog nooit mee gemaakt met een oudere smartphone. ondanks tv dan veroudert is zou hij ook niet mogen rebooten naar mijn mening. ik wacht het af hoe het na het vervangen moederbord gaat