Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds de laatste nieuwe update. dat de tv weer regelmatig weer opnieuw opstart als ik tv aanzet dat het beeld dan vast loopt en dan de tv crasht en opnieuw opstart. dit maal light het niet aan soundbar die staat via optische kabel. ik heb alles al gedaan zoal de bekende power reset. en normale reset via het menu. maar het blijft zich regel matig voor doen. wordt er nou wel een beetje gek van. waarom bied Sony niet de mogelijkheden aan om terug te kunnen naar android 7. mijn volgende tv wordt zeker geen Sony meer als ze niet met een oplossing komen. het gaat om update v.6.7140 die er op staat. en met android 7 had ik deze problemen niet !!!
@broekhua inderdaad even afwachten dan dat trukje van jou. Anders proberen terug naar fabrieks instellingen dan kijken wat hij doet met dat trukje van mij. Blijf het raar vinden dat ze bij Sony ook niks doen aan dit soort klachten. Terwijl Sony was vroeger toch wel een van de betere.
Ben ik met je eens. Voor het Androud tijdperk waren de TV's van Sony betrouwbaarder.
Op mijn slaapkamer staat een Sony TV met een eigen besturingssysteen. Geen Android. Werkt altijd.
Laten we hopen dat ze het ooit nog eens onder controle zullen krijgen om weer goede systemen te maken.
@broekhua Ik zou deze update er proberen op te zetten via USB stick;
@broekhua zoals ik al eerder heb aangegeven. Mijn volgende tv wordt in ieder geval geen Sony. Daarom gebruik ik ook nog altijd een externe nvidia shield. Maar ik hoop voor jou dat het nu over is hou me op de hoogte. Blijf het ook bizar vinden dat het trukje bij ene tv wel werkt en bij andere niet en ook nog apart vind je daar eventueel zelf achter moet komen. Toch?
Ik vind het wel meevallen met Sony als je weet hoeveel problemen wij hebben gehad met Samsung en LG, bijna geen updates en na twee jaar helemaal niks meer!
Vreemd deze update.
Als ik zoek naar updates krijg ik de melding 'uw systeem is bijgewerkt'
Waarom wordt deze update niet via het netwerk aangeboden.?
@broekhua Heel soms gaat er iets mis met de update via het netwerk.
Dat is dan bij mijn dochter eveneens fout gegaan. Die staat ook nog op versie 433.
Mogelijk is deze versie nooit via het netwerk aangeboden.
Uiterst vreemd.
Het is toch het beta stadium wel uitgekomen.
@broekhua ik was te blij dat ik dacht dat het over was de reboots. doe ik hem over zetten van hdmi naar hdmi 2 en je mag denk ik wel raden wat er gebeurt een reboot
Update pkg5.435.0184EUB geinstalleerd.
Blijkt volgens de beschrijving slechts een security update te zijn. Nog steeds op Android 7