annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONT TV 55X8509C koppelen met SOUND BAR CT 780

pdriessen
Ontdekker

SONT TV 55X8509C koppelen met SOUND BAR CT 780

Ik heb een nieuwe TV gekocht samen met een (bijpassende.....) Sony sound bar CT 780.

In de winkel vertelde men mij dat deze zich (via een instelling) koppelt aan de TV.

Dus dat de stroom gelijk aangaat en uitschakelt met 1 ( tv) afstandsbediening.

Helaas niet, op het moment dat de TV gaat zoeken naar te koppelen apparaten komt de soundbar CT 780 niet in de gevonden lijst voor. Wel heel veel andere sounbar typen, maar geen 780 ???

Dus moet ik steeds 2 aparte afstandsbedieningen aan en uitzetten, en dat was niet de bedoeling.

 

Verder had ik een SONY TV 55X8509C besteld met zilveren rand, maar die is niet leverbaar in NL ??

 

HELP

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Verbind de X8509c d.m.v. een HDMI kabel met de CT780. Gebruik de Sync functie op de X8509c.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
pdriessen
Ontdekker

Dag,  is dit een eenmalige actie, of moet ik dan de hdmi er altijd in laten zitten ?

Volgens de winkel was dat niet nodig vanwege de optiche aansluiting  ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om alle functie's (o.a. aan/uit, audio signaal en volume)  van Bravia Sync te gebruiken is het nodig om de HDMI kabel tussen de X8505c en de CT780  te laten zitten. De optische kabel kan verwijderd worden, deze transporteerd alleen het audio signaal naar de CT780 uit de X8505c.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
pdriessen
Ontdekker

Bedankt, waar moet de hdmi dan in ?  Sony TV =  55 X 8509C.

Ik heb nu de ziggo/ samsung op hdmi 1 en de blue ray dvd op hdmi 2.

Dus dan op hdmi 3  ?

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je sluit alle HDMI kabels aan op de Soundbar. En vervolgens gaat er een kabel van de uitgang van je soundbar naar de TV. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kleine aanvulling op het bericht hierboven:

 

Verbind de CT780 met de X8505c op HDMI 4 (ARC) met de juiste HDMI 1.4 of 2.0 kabel.

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!