annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kdl50w805c audio uit

djohnlord
Lid

kdl50w805c audio uit

krijg met mijn bravia geen geluid naar mijn homecinemaset van pioneer

is een ouder model gaat met tulpstekker van tv naar surroundset,

lukt ook niet met instellingen

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het audiosignaal op tulp niveau wordt alleen aangeboden op de hoofdtelefoon uitgang van de W805c.

Het sterkte niveau van deze uitgang is te programmeren op 2 niveau's, namelijk hoofdtelefoon of audio uit.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
djohnlord
Lid

klopt opties hoofdtelefoon

audio uit variabel

audio uit vast

maar geen van alle geeft geluid door

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een audiosysteem aansluiten met behulp van een audiokabel

Sluit een audiosysteem (bv. versterker) aan op het tv-toestel met behulp van een audiokabel.

(A) Audiosysteem

(B) Audiokabel (niet bijgeleverd)

Hint

  • Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van het audiosysteem voor meer informatie over het aansluiten van andere apparaten en voor de configuratie.

[9] Het geluid van het tv-toestel afspelen via andere apparaten. Een audiosysteem aansluitenHet geluid van het tv-toestel afspelen via een audiosysteem

 

Bij gebruik van de HDMI-aansluiting of optische audioaansluiting

  1. Nadat u een verbinding tot stand hebt gebracht, drukt u op de ACTION MENU-knop en selecteert u vervolgens [Speakers] — [Audiosysteem].
  2. Schakel het aangesloten audiosysteem in en pas vervolgens het volume aan.
    Als u via HDMI een apparaat aansluit dat ondersteuning biedt voor BRAVIA Sync, kunt u het gewoon bedienen met de afstandsbediening van het tv-toestel.

Opmerking

  • U moet de instellingen bij [Digitale audio-uitgang] van het tv-toestel configureren op basis van uw audiosysteem. Druk op de HOME-knop en selecteer vervolgens [Instellingen] — [Geluid] — [Digitale audio-uitgang]. (De beschikbaarheid [Digitale audio-uitgang] is afhankelijk van uw regio/land.)

Bij het gebruik van de audiokabelverbinding

  1. Druk na het maken van een verbinding op de HOME-knop en selecteer vervolgens [Instellingen] — [Geluid] — [Hoofdtelefoon/Audio uit] — [Audio-uit (vast)].
  2. Schakel het aangesloten audiosysteem in en pas vervolgens het volume aan.

Hint

  • Wanneer u een extern audiosysteem gebruikt, kunt u de uitgevoerde audio van het tv-toestel bedienen met de afstandsbediening van het tv-toestel als [Hoofdtelefoon/Audio uit] ingesteld is op [Audio-uit (variabel)]. Druk op de HOME-knop en selecteer vervolgens [Instellingen] — [Geluid] — [Hoofdtelefoon/Audio uit] — [Audio-uit (variabel)].

Helpgids

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
djohnlord
Lid

zo heb ik het precies gedaan,ook instellingen in externe surround set nagelopen,maar krijg nu wel geluid,alles op 1 speaker,tweede iets geluis en de andere drie niks

van daar dat ik het ff niet snap,mis twee audio ingangen,was veel beter

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Funcioneerd de gebruikte audio kabel (Jack 3.5 naar 2x tulp (RCA) stereo) dan wel?

 

Op de hoofdtelefoon uitgang wordt bij mijn weten alleen maar 2 kanalen analoog stereo signaal aangeboden.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
djohnlord
Lid

audio kabel functioneerde perfect op mijn panasonic tv,nu met de sony is het gelijk minder,ligt dus niet aan de surroundset,maar ergens anders