annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met zappen

profile.country.NL.title
Jeroen_HH
Nieuw

Problemen met zappen

Hallo,

Ik ben de eigenaar van een Sony KD-65XF9005 televisie en ik heb problemen met mijn afstandbediening. Zowel die van de televisie als die van KPN werken alleen maar tot pakweg een meter afstand van de televisie. Ik kan dus niet zappen vanaf de bank. Ik heb alle stappen die ik via internet heb kunnen vinden uitgevoerd om de afstandbediening normaal aan de praat te krijgen, maar niks werkt. Ik heb het probleem al eerder gehad, maar ook een hele periode niet, dus ik snap het niet meer.

Iemand een idee wat het kan zijn? 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Jeroen_HH  schreef:

Hallo,

Ik ben de eigenaar van een Sony KD-65XF9005 televisie en ik heb problemen met mijn afstandbediening. Zowel die van de televisie als die van KPN werken alleen maar tot pakweg een meter afstand van de televisie.

Hoezo zappen met de XF9005 als je (mediabox) KPN gebruikt?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jeroen_HH
Nieuw

Hoi,

Dank voor je antwoord. Ik kan zeker de KPN-afstandbediening gebruiken en dat doe ik ook, maar volume werkt dan niet en ook niet om te switchen naar bijvoorbeeld het kanaal van de Playstation. Behalve dan als ik op een meter van mijn televisie ga staan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Laagstaande zon of een lamp die direct in de IR module schijnt?

Het kan ook mogelijk een defecte IR-module zijn.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sony007Sony007
Ontdekker

Hoi,

Onze televisie een Sony KD-55XF9005 reageert niet meer op de afstandsbediening als die verder dan één meter ervan verwijderd is. In eerste instantie dachten we dat de afstandsbediening misschien stuk was, maar bij een nieuwe afstandsbediening precies hetzelfde verhaal. Ofwel, het ligt aan de televisie zelf. De televisie al gereset en ook al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen. Overigens ook alle mogelijke oplossingen voor de afstandsbedieningen gedaan. Niks werkt, zelfs mijn Apple TV remote ... waarmee ik normaliter ook het volume van de tv kan doen, werkt alleen binnen één meter van de televisie. Wie herkent dit probleem of nog beter wie weet de oplossing. Thanks

Groet, T

profile.country.NL.title
Sony007Sony007
Ontdekker

Ik heb precies hetzelfde met exact hetzelfde type (maar dan een 55 inch)