annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ondertiteling bug A8 met Android 9

profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Ondertiteling bug A8 met Android 9

Als ik bij Nederlandstalige zenders van Ziggo de ondertiteling wil activereren met de ondertiteling knop (keuze 888 of Nederlands (Hardhorend)) dan toont de tv geen ondertiteling. Als ik de TV herstart dan wel. Dit is een bug. Hebben jullie dit ook ?

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De interactive toepassing uitzetten is hier (fUPC) de oplossing geweest.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

ik heb de interactieve toepassing uitgezet en de tv herstart. Ik heb nu ondertiteling, als ik kies voor Nederlands - (Hardhorend). Hopelijk blijft dat werken. Als ik andere zender kies en weer terug ga, staat de instelling van ondertiteling weer op Nederlands. Hij onthoud dus niet de gekozen instelling. Ik moet dus handmatig weer instelling op Nederlands - (Hardhorend). Ook vreemd !

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met de toets "Ondertiteling" van de afstandsbediening wordt de instelling niet opgeslagen.

Vast ingestelde ondertiteling is instelbaar in het Digitale Zenders menu hier onder voorkeuren - Instellingen Ondertiteling - Uitzending - Ondertiteling.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Als ik de instellingen van de ondertiteling aanpast in Hardhorend, dan krijg ik geen ondertiteling. Ik moet dan steeds met de ondertiteling knop de instellingen aanpassen van Nederlands naar Nederlands (hardhorend).

Is dat niet raar?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik gebruik hier ook de CI+ module i.c.m. met de software v6.4960, hier geen enkel probleem met de ondertiteling op de Nederlandse TV zenders, ook niet met de opnames op de HDD. Alleen de ondertiteling in de ZiggoGo TV app werkt helaas nog niet

 

Al nadat de instelling aangepast naar hardhorend een "powerreset" uitgevoerd?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Ik heb dezelfde firmware (6.4960). Ik heb alleen ondertiteling als ik Nederlands (hardhorend) kies. Als ik van zender wisselt, springt de instelling naar Nederlands. mag ik vragen hoe jij bij toegankelijkheid de ondertiteling hebt ingesteld ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je gebruikt toch ook een CI+ module, dan stel je de ondertiteling in in het menu van digitale zenders zoals eerder is aangegeven. Het Toegankelijk menu geeft dan ook "Hardhorend" aan als vast gekozen instelling.

 

@pa3eia  schreef:

 

Vast ingestelde ondertiteling is instelbaar in het Digitale Zenders menu hier onder voorkeuren - Instellingen Ondertiteling - Uitzending - Ondertiteling.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Ik heb bij voorkeuren de ondertiteling ingesteld op hardhorend.
De tv houd hier geen rekening mee. Bij jou wel?
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op alle Sony Bravia's hier in huis en daar buiten wordt de instelling bewaard en is actief als de ondertiteling in het digitale signaal aanwezig is.

 

Heb ik het mis dat je woonachtig ben in het voormalige Ziggo gebied en niet in het voormalige UPC gebied?

De 2 gebieden hebben namelijk nog steeds verschillende opbouw wat betreft het digitale signaal.

Zoals dat de Interactieve toepassing uitgeschakeld moet zijn om teletekst te kunnen ontvangen.

De interactieve toepassing in het voormalige Ziggo gebied geeft nogal problemen met de huidige smartTV's.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!