annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opnemen op USB disk met 65A8 geeft zwart beeld

OPGELOST
profile.country.NL.title
gdjong
Ontdekker

Opnemen op USB disk met 65A8 geeft zwart beeld

Ik heb sinds kort een 65A8 OLED Android TV. In Ziggo netwerk aangesloten met officiële Ziggo CI+ module.

USB Disk aangesloten op de USB poort bestemd voor opname. De 65A8 heeft als ik het goed heb vlgs de specs twee digitale tuners dus zou verwachten dat opnemen van 1 kanaal en weergeven van ander kanaal zou moeten werken. Disk is juist geformatteerd en heeft voldoende grootte.

Ik krijg echter een zwart beeld als ik de USB disk aansluit (na deze als opnameschijf te hebben geregistreerd).

Bij de disk performance test meldt de TV ook dat niet alle functionaliteit wordt ondersteund, maar niet welke.

Zijn er meer vereisten aan de USB disk dan Sony meldt? 

Hoe kan ik het probleem van zwart worden scherm verhelpen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is al jaren bekend er zijn diverse topics hierover, het is een te kortkoming van de CI+ module.

De CI+ module in de huidige versie (1.3) kan geen 2 kanalen tegelijk decoderen tijdens een opname.

De oplossing is om tijdens een opname naar de FTA (SD)-kanalen (vanaf 925) te kijken.

Info HDD opname 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is al jaren bekend er zijn diverse topics hierover, het is een te kortkoming van de CI+ module.

De CI+ module in de huidige versie (1.3) kan geen 2 kanalen tegelijk decoderen tijdens een opname.

De oplossing is om tijdens een opname naar de FTA (SD)-kanalen (vanaf 925) te kijken.

Info HDD opname 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!