annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Koppelen afstandsbediening aan Ziggo Mediabox xl

profile.country.NL.title
Sabsmoib
Ontdekker

Koppelen afstandsbediening aan Ziggo Mediabox xl

Ik wil graag de afstandsbediening van  onze KD-49XG9005 koppelen aan de 

mediabox van Ziggo. Ik krijg de mediabox echter niet te zien bij Bravia sync instellingen, iemand enig idee? 

35 ANTWOORDEN 35
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Klopt niet, wij hebben het ook omgezet naar CI+ module en 250MB Internet, dus kan wel, wij hebben gebeld.

Wij hebben nu een SmarDTV 1.4 CI+ module in de Sony, wel oud UPC gebied, dus kan bij jou anders zijn.

Maar met goed onderhandelen hebben we dus alles in 1 met 250MB Internet, eerste 6 maanden Internet en TV 39,95 en 12 maanden gratis Movies & Series XL.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tom en ondergetekende zijn pro CI+ module, heb er zelfs 2x de SmartDTV module (fUPC) al vanaf het begin.

Gewoon zoals Tom al voorstelde, gewoon bellen en desnoods de extra CI+ module aanvragen die gekoppeld is aan je abonnement en tevens (of later) een retour doos voor de SMT7400.

 

De CI+ module funcioneerd al jaren in iedere Sony Bravia, er zijn alleen enkele problemen in het fZiggo gebied met het Interactive digitale gedeelte in het digitale signaal. Deze toepassing is tegenwoordig achterhaalt in de Android TV's, en kan gewoon uitgezet worden. We hebben tenslotte diverse applicatie's vanuit de Playstore beschikbaar.

 

Enkele voordelen:

 - 1 afstandsbedienig

 - het volledig benutten van de TV

 - beter beeld en geluid

 - ondertiteling in Nederlandse programma's

 - eigen indeling van de voorkeuze zenders

 - geen eventuele HDMI problemen

 - geen stroomvretende en luidruchtige box meer

enz.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
remond54
Lid

Wordt dus bellen.

Beide CI+ gebruikers bedankt voor de tips.

profile.country.NL.title
remond54
Lid

Ter info.

Inmiddels de in overleg met Ziggo de box verruild voor een CI-module op basis van mijn huidige abonnement.

Ik heb deze al 4 weken in gebruik. Mijn blijdschap is echter van korte duur. Ik wordt toch geconfronteerd met een hogere factuur. Blijkbaar hebben ze toch mijn abo aangepast, zodat ik 10 eur/maand meer moet gaan betalen. Dit in tegenstelling tot wat mij was toegezegd. Ik heb Ziggo hierop aangesproken, deze stellen dat omruilen op basis van het bestaande abo niet mogelijk is. Ze waren wel genegen om abonnement terug te brengen naar de oude. Wel moet ik dan de CI-module weer omruilen voor een mediabox. Dit toch maar gedaan, 10 euro/mnd meer betalen voor gebruik van de module is net iets teveel van het goede. Zij zullen hun beleid in deze zeker hebben aaangepast.

Dit ter info voor degene die overwegen een box om te ruilen

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@remond54 Heel vreemd, heb je steeds de verkeerde aan de lijn gehad bij Ziggo.

Bij ons lukte het wel na aandringen en was het juist goedkoper met een CI+ module.

Wat moest je betalen dan?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
remond54
Lid

Mijn oude abonnement was een 3 in 1 pakket (heet nu ziggo compleet) 69 euro.

Mij was toegezegd dat ik na omruiling 5 euro minder zou gaan betalen.

Nu hadden ze een basispakket met CI-module 54 eur + extra 15 eur voor het aanvullend tot het compleet pakket. 79 eur totaal dus. Ik heb dit met 3 verschillende medewerkers besproken. Allen blijven nu zeggen dat omruilen zonder aanpassing van het abo niet mogelijk is. 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Heel raar ja, wij hebben toen omgezet naar CI+ Module met TV Start, Internet Compleet (nu 300/30) en telefoon voor  €64,95 met de eerste 6 maanden 25 euro korting en een jaar Movie&Series XL gratis i.p.v. Sport.

Kan het zijn dat je vorige abo nog niet zo lang liep? Wij hadden al vele jaren hetzelfde en werd dus ieder jaar steeds duurder.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
remond54
Lid

5 jaar geleden ben ik van Canaal+ over gestapt naar Ziggo.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ja dat moet lang genoeg zijn als het steeds stilzwijgend werd verlengt.

Aan mij hadden ze een verkeerde gehad als ze me de korting hadden belooft en niet gegeven!

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
remond54
Lid

Normaal aan mij ook. Via de klantenservice lukt het niet om een meer verantwoordelijk persoon te spreken.

Ik kijk nog of het zinvol is om op e.o.a Ziggo forum mijn zegje te doen.

Daar Ziggo een monopolypositie heeft op de kabel hoeven ze ook niet al te ver te gaan met hun service. Ik en vele andere zullen blij zijn als de kabel ook voor andere providers wordt vrijgegeven, zodat we wat concurrentie krijgen. Dit is echter een geheel andere discussie die niet op dit forum gevoerd moet worden.