annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65AG9 hardware beeldscherm

profile.country.NL.title
desril
Nieuw

KD-65AG9 hardware beeldscherm

De hardware van OLED KD-65AG9 ziet er fragiel uit. 

Wanneer men de TV uitzet ziet men golvende reflexi op het scherm en dat de hoeken een beetje naar achteren staan. zie afbeeldingen. 

Is dit normaal? Sony heeft gevraagd om de TV naar fabrieksinstelligen te zetten. Wat heeft dit met hardware te maken?

Grt

DesIMG_2719.JPGIMG_6443.JPGIMG_7769.JPGScreen Shot 2020-10-07 at 9.49.11 PM.pngScreen Shot 2020-10-07 at 9.49.21 PM.pngScreen Shot 2020-10-07 at 9.49.34 PM.pngScreen Shot 2020-10-07 at 9.47.04 PM.pngScreen Shot 2020-10-07 at 9.47.38 PM.pngScreen Shot 2020-10-07 at 9.47.20 PM.pngScreen Shot 2020-10-07 at 9.47.52 PM.png

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, begrijp niks van je geplaatste (interieur/speelgoed) foto's.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
desril
Nieuw

De beelden is van het TV scherm , wat je ziet zijn de spiegelbeelden.In die spiegelbeelden zijn de beelden vervormt, daarom meerdere beelden geplaatst zodat men kan zien. ik kon geen video toevoegen. als je een foto van het scherm maakt dan is het net als een spiegel.

dank.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dus als ik het goed begrijpt weerspiegel de huiselijke omgeving in het scherm van de AG9 als deze uitstaat. Dat is toch standaard de laatste jaren met de huidige schermen in een zon overgoten lichte omgeving?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
desril
Nieuw

dat begrijp ik dat de laatste jaren zo is, maar vervorming in de spiegelbeeld??? dat ligt toch aan hardware?? 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ja dat ligt aan het scherm. Ik begrijp niet wat je met deze informatie wilt bereiken alleen.

Ben je niet blij hoe het spiegelt?
Je toestel is niet defect vanwege een rare weerkaatsing van het licht....