annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-55A84 Ingebouwde microfoon

OPGELOST
profile.country.NL.title
Petrus23
Ontdekker

KD-55A84 Ingebouwde microfoon

Ik heb een vraag over de ingebouwde microfoon van de Sony Oled KD55A84 tv

Ik heb de schakelaar van de ingebouwde microfoon aan gezet,het ledlampje op de voorzijde brand,maar ik krijg geen respons na het handsfree inspreken van Hallo Google,ik heb de Next box van Ziggo en een Sony Soundbar,wie weet raad?

Gr.Petrus23

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de TV de 'OK Google' detectie-instelling heeft, kunt u zoeken via spraak gebruiken of de tv handsfree bedienen.
Als de TV Google Assistant ondersteunt, kunt u Google Assistant handsfree vragen stellen.
Of de tv de 'OK Google' detectie-instelling ondersteunt hangt af van uw regio of taal. Kijk hier voor meer informatie.

OPMERKING: Voor Google Assistant of Voice Search hebt u een internetverbinding nodig.

 

Handsfree ervaring van Voice Search 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de TV de 'OK Google' detectie-instelling heeft, kunt u zoeken via spraak gebruiken of de tv handsfree bedienen.
Als de TV Google Assistant ondersteunt, kunt u Google Assistant handsfree vragen stellen.
Of de tv de 'OK Google' detectie-instelling ondersteunt hangt af van uw regio of taal. Kijk hier voor meer informatie.

OPMERKING: Voor Google Assistant of Voice Search hebt u een internetverbinding nodig.

 

Handsfree ervaring van Voice Search 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Petrus23
Ontdekker

Mijn dank voor het advies omtrent de built inn microfoon/voice assistent,inmiddels heb ik het euvel gevonden,ik wist in eerste instantie niet dat ik voice assistentie moest instellen in de Google Home App op mijn mobiel,probĺeem is hiermede opgelost 😊 met vriendelijke groet,

Petrus23