annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid stopt (KD-55XH9005 + Samsung HW-Q90R soundbar)

profile.country.NL.title
nrreinders
Ontdekker

Geluid stopt (KD-55XH9005 + Samsung HW-Q90R soundbar)

Help!

 

Tijdens het kijken via apps die video streamen (netflix, disney+ etc.) valt regelmatig mijn geluid weg terwijl het beeld doorgaat. De applicatie opnieuw opstarten help een tijdje, tot het weer gebeurt. Dit lijkt geen nieuw probleem (bijvoorbeeld: https://community.sony.nl/t5/android-tv/wegvallen-geluid-65xh9505/m-p/3733429#M9276), maar het gaat bij mij nog altijd mis.

 

- Het probleem is alleen als ik mijn eARC connectie gebruik (soundbar geeft dan netjes eARC aan)

- Geluid van video's van andere apparaten gaan prima via de tv naar de soundbar, via eARC. 

- Mijn tv en soundbar zijn beide up to date.

- HDMI kabels zijn allemaal High-speed met ethernet.

- Ik raak geïrriteerd omdat er nergens een oplossing is terwijl de tv al zo lang verkocht word, maar zelfs dat lost het probleem niet op ;-).

 

Help?

 

Groet,

Niels 

 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
nrreinders
Ontdekker

Ah goed nieuws! Nou bij mij is het behoorlijk verbetert maar nog niet weg. Ik hoef nu alleen te switchen van TV geluid terug naar soundbar en dan doet het geluid het weer. Vervelend maar veel minder erg dan voorheen.

 

Thanks voor je update