annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
nrreinders
Ontdekker

Geluid stopt (KD-55XH9005 + Samsung HW-Q90R soundbar)

Help!

 

Tijdens het kijken via apps die video streamen (netflix, disney+ etc.) valt regelmatig mijn geluid weg terwijl het beeld doorgaat. De applicatie opnieuw opstarten help een tijdje, tot het weer gebeurt. Dit lijkt geen nieuw probleem (bijvoorbeeld: https://community.sony.nl/t5/android-tv/wegvallen-geluid-65xh9505/m-p/3733429#M9276), maar het gaat bij mij nog altijd mis.

 

- Het probleem is alleen als ik mijn eARC connectie gebruik (soundbar geeft dan netjes eARC aan)

- Geluid van video's van andere apparaten gaan prima via de tv naar de soundbar, via eARC. 

- Mijn tv en soundbar zijn beide up to date.

- HDMI kabels zijn allemaal High-speed met ethernet.

- Ik raak geïrriteerd omdat er nergens een oplossing is terwijl de tv al zo lang verkocht word, maar zelfs dat lost het probleem niet op ;-).

 

Help?

 

Groet,

Niels 

 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp