annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update AndroidTV 2015 13-10-2015

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware update AndroidTV 2015 13-10-2015

Vandaag (13-10-2015) is er een nieuwe firmware (OTA5) update beschikbaar.

 

Met de volgende verbeterde of nieuwe items:

 - HDR overview

 - HDMI 3G/6G 4K 50p/60p

 - Support of Android profile

 - Extern HEVC 2K/4K Broadcast and Astra

 - Playstion Video

 - Support Doldy Digital+ and Soundstream

 - Canal sortering for Sony Editor

 - XAVC 29p support

 - Viewing tuner

 - HDMI Lipsync

 - Green screen

 - 3D Glass paring

 - 5.1 Audio using Netflix, Videoland and Plex

 - Incorrect Dutch words display

 - TV Reboot with Ziggo and CAM Card

 - 5.1 Audio output when using Ziggo Cable signal with CI+

 - Meerdere verbeterdingen Android Operation System o.a. snelheid

 

Houd er rekening mee dat het updaten van een AndroidTV nog al wat tijd vergt, het bestand is groter dan 1.1GB. Voordat de update gedownload is en geinstalleerd is ben je waarschijnlijk een klein uurtje verder.

 

Voor het einde van dit jaar (2015) komt volgens de prognose OTA6.5 beschikbaar met mogelijk o.a. de volgende nieuwe items:

 - HDD Record

 - PIP and PAP

 - Twin Tuner

 - 4K Astra Test signal support

 - Amazon Video support

 

Schrijf u in voor toekomstig updates

 

suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
33 ANTWOORDEN 33
mauricebuiten
Ontdekker

Ja, een Sony Home Cinema set van nog geen 5 jaar oud.

 

De Home Cinema werkte prima, totdat de update van 13 Oktober uitkwam, sindsdien werkt hij niet meer. Dus het ligt zeker niet aan de apparatuur of kabels.

 

Ik heb de TV al een paar maal teruggezet naar fabrieksinstellingen ZONDER de CI+ module, echter dat werkt ook niet.

 

Eerst was het alleen het uitvallen van de TV en de info-balk die bleef hangen.

Toen kwam er een update in September waardoor het allemaal iets beter werkte en de TV niet meer uitviel.

Toen kwam de update van 13 Oktober en sindsdien is het nog slechter dan het voor September was.

 

 

 

 

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Allen,

 

Eindelijk GOED bericht.

 

Ik heb gisteren SONY gebeld. Niet met CIC, maar met het algemene nummer. Hier aangegeven dat we als groep problemen hebben en dat CIC hierin niet de juiste partij is. De dame gaf aan dat de persoon er op dit moment niet was, maar dat ik uiterlijk maandag terug gebeld zou worden.

 

Tot mijn verbazing werd ik vanmiddag al gebeld. Het betreft hier de "Head of Marketing" van SONY Benelux. Duidelijk aangegeven dat wij op dit moment serieus problemen hebben en dat we graag helpen en meedenken, maar niet kunnen leven met de melding dat de volgende update pas op 24 Dec zal komen en de e-mail die we gisteren hebben ontvangen. Ik heb deze ook direct aan hem door moeten sturen. Ook hij vond dit geen goede move. Hij zou dit meteen gaan uitzoeken en er ASAP op terug komen.

 

En hij heeft woordt gehouden. Om net voor 18.00 werd ik door hem terug gebeld. Morgen worden er techneuten vanuit o.a. Engeland ingevlogen om speciaal voor de Nederlandse markt hier actie op te nemen. Ook vroeg hij of het misschien een hele rare vraag was (mocht dit nodig zijn), morgen einde dag of 's avonds met het team bij mij thuis langs te komen. Natuurlijk wil ik hier aan meewerken. Ik heb hem ook gevraagd of ik deze info mocht delen hier op het forum. Dit vond hij geen enkel bezwaar. Dus er zit weer beweging in. Als ik morgen meer info hierover heb, dan zal ik dit hier weer delen.

 

Ik hoop dat als ze dan morgen komen, de TV ook weer vast wil lopen. Heb net de camera aangezet richting TV, maar helaas loopt hij nu al 3 uur zonder vast te lopen. Zal je altijd zien.

amrnld
Lid

Bij  mij zijn ze ook welkom. Bier, Cola en chips zijn nog steeds voor mijn rekening, want het kan even een uurtje duren voor de TV weer vastloopt. Ik kan ze echter geen ongestoorde televisieavond aanbieden. 

amrnld
Lid

@kd55x9005c  Had je mijn update gelezen op deze plaats:

https://community.sony.nl/t5/televisies/android-tv-ondersteuning/td-p/1955964/page/35

 

Bij mij chattert de TV als een gek met specifieke hosts over SSL. in basis, als de TV netwerk verkeer genereerd, zal hij stroom verbruiken.

 

Ar.