Deel jouw ervaring!
Onlangs mijn nieuwe OLED tv (met google TV) geïnstalleerd en krijg Apple Airplay & Apple TV+ app niet aan de praat.
Televisie is zichtbaar op mijn iOS (iPhone) device, maar blijft om code vragen bij gebruik van Airplay; na invullen van de code (weergegeven op TV) wordt er opnieuw om een code gevraagd (en opnieuw).
TV en iOS zijn verbonden met hetzelfde wifi netwerk.
Privacy settings accepteren in het instellingsmenu van de TV (zoals aangegeven in de probleemoplosser / ondersteuning Sony website) biedt geen soelaas.
Daarnaast kan er niet worden ingelogd in de Apple TV+ app (op de TV), ook een fout melding.
Hoe zijn deze problemen op te lossen?
Hartelijke groet,
Gijs
Opgelost na reset!
Met een reset bedoel je een Herstart van de TV?
Een herstart idd!
@gijssom schreef:
Een herstart idd!
Een herstart?
- Powerreset - groene toets ingedrukt houden?
- 230V stekker tijdelijk verwijderd?
- Fabrieksreset uitgevoerd?
73's