annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix app Sony XR55A90J

profile.country.NL.title
Pum147
Ontdekker

Netflix app Sony XR55A90J

Sinds een week een nieuwe Sony Bravia XR55A90J in mijn bezit. Super toestel maar......Mijn Nexflix app sluit elke keer na 9 minuten af. Zowel de app als de TV al gereset maar het probleem blijft. Heeft iemand eenzelfde ervaring of, nog beter, een oplossing ?

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Wat bedoel je precies met een reset? Is dat een Herstart van de TV?

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Pum147
Ontdekker

Het 5 seconden inhouden van de aan/uit knop op de afstandsbediening. Op een Sony forum staat dat dit een mogelijke oplossing kan zijn

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ja klopt die methode is meestal de oplossing.

Je kan ook nog eens proberen 5 minuten de stekker uit het stopcontact te halen.

profile.country.NL.title
Pum147
Ontdekker

Dat ga ik straks proberen. Ik houd je op hoogte van de ontwikkelingen. Dankjewel 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ja dat horen we graag. Als dat niet werkt kun je nog proberen om de TV terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

https://www.sony.nl/electronics/support/televisions-projectors-oled-tvs-android-/xr-55a90j/articles/...

profile.country.NL.title
Pum147
Ontdekker

Gisteren eerst de stroom enkele minuten ervan gehaald, helaas zonder resultaat. Daarna terug naar fabrieksinstellingen. Opnieuw alles geïnstalleerd en met gekruiste vingers Netflix opgestart. Waar hij alle eerdere keren na iets meer dan 9 minuten de app eruit gooide, bleef hij nu mooi doorlopen. Aangezien het al vroeg in de ochtend was, heb ik hem zelf na een half uur stopgezet. Het lijkt erop dat het probleem is opgelost. Super bedankt voor jullie hulp en ik hoop niet dat ik vanavond weer “in de pen” moet kruipen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer van het vele werk na het uitvoeren van de fabrieksreset.

Een sneller actie had geweest om de Netflix app "gedwongen" te stoppen het cachegeheugen te wissen en de "powerrest" uitvoeren.

Mogelijk is het ook noodzakelijk om het bovenstaande nogmaals uit te voeren en daarna de Updates te verwijderen.

Om daarna de Netflix app te updaten via Google Play store.

De powerreset is de groene toets enkele seconden ingedrukt te houden om de actie "opnieuw starten" uit te voeren.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Pum147
Ontdekker

Die snellere optie ( wissen cachegeheugen en powerreset ) had ik al geprobeerd, helaas zonder succes. Ik heb hem nu gelukkig aan de praat. Ik zal de app nog even updaten en dan hopen op het beste. Dank voor de hulp

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Fijn te horen dat het nog werkt!