annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony ILCA-77M2 niet meer te bestellen ?

profile.country.BE.title
vliegerke
Ontdekker

Sony ILCA-77M2 niet meer te bestellen ?

Mijn toestel was opgestuurd naar de reparatiedienst maar blijkbaar kon het niet gerepareerd worden nochtans was er enkel een fabricatiefout aan de joystick achteraan verder werkte het uitstekend. Nu heb ik bericht gekregen dat ik al de onderdelen mocht binnenbrengen en dat ik een aankoopbon kreeg. Ik wou opnieuw een Sony ILCA-77M2 nemen maar deze was er niet meer en kon ook niet meer besteld worden! Heel erg vind ik want ik was er zo tevreden over. Dan had ik liever het toestel zo terug gekregen.

In andere winkels is die nog wel te koop maar dan kan ik het hele bedrag terug ophoesten en het is best veel.

Zou er misschien een opvolger op komst zijn?

Dank bij voorbaat.

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik denk niet dat er binnenkort een nieuw model van komt, misschien eerder de populariteit van E-mount dat camera's zoals de A77II wat verdringt.

 

Misschien kan @JBELD6 je een antwoord geven :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hoi @vliegerke,

 

Jammer om te horen dat jouw toestel niet meer gerepareerd kan worden, kan me voorstellen dat je hier van baalt als hij zo goed beviel. Bij welke winkel heb je de camera aangeschaft?

 

J

profile.country.BE.title
vliegerke
Ontdekker

Deze had ik aangeschaft bij Mediamarkt in Wilrijk, maar blijkbaar kunnen ze hem bij Sony niet meer bestellen. Ze hebben me nu geschenkbonnen voor die waarde gegeven maar daar heb ik weinig aan omdat ik graag hetzelfde toestel terug gekregen had.

Ondertussen heb ik ook de alles wat er bij hoorde moeten binnenbrengen.

In andere winkels hebben ze die nog wel maar dat zijn wel dubbele kosten voor mij.

Dank u om zo vlug te antwoorden.

Mvg, Ria

profile.country.NL.title
bliksem100
Lid

stuur een mail rondt in de vrienden kring wie verplan is wat te kopen bij die zaak jij betaald en krijg je geld terug van je vriend.

 

hen ik ook een keer gedaan.

 

 

p.s. de 77ii is gewoon te koop en volgens mij gaat hij nog niet uit produktie.

 

Koop hem bij een echte camera zaak.

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Hoe bedoel je dubbele kosten? Zijn de geschenkbonnen alleen voor de Mediamarkt? Raar verhaal trouwens. Camera hoort er gewoon te zijn.

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

is gewoon te koop, cameranu, body; 1300,-

 

idd raar verhaal ! 

profile.country.BE.title
Rozenlaan8
Lid

Raar, heel raar , net even via google bij mediamarkt gaan kijken en A77II is nog steeds verkrijgbaar!

 

SONY Alpha 77 II + 16-50mm (ILCA77M2Q)

 

1488,-

Incl. btw en verzendkosten € 0,00

.Besteld vóór 22u op weekdag of vóór 17u op zondag, bezorgd de dag erna!
Behalve bestellingen op zaterdag en grote toestellen. .Beschikbaarheid in de winkel

. Winkelwagen

Details


SONY
SONY Alpha 77 II + 16-50mm (ILCA77M2Q)

.Sensorresolutie:

24.3 Mp

.Sensortype:

APS-C CMOS Exmor

.Wi-Fi:

Ja

.Near Field Communication (NFC):

Ja

.Fotoresoluties:

6000 x 4000 / 4240 x 2832 / 3008 x 2000

.Lichtgevoeligheid:

50 - 25 600 ISO

 

profile.country.BE.title
vliegerke
Ontdekker

Ondertussen heb ik met mijn aankoopbonnen bij een andere Mediamarkt hetzelfde toestel nieuw in doos kunnen vinden. Enkel de body zoals ik graag had. Normaal moest ik 50 euro opleggen maar ze waren er heel vriendelijk en heb hem aan die prijs gekregen.

Wat ik wel raar vind is dat toen ik thuis kwam zag dat op het factuur bij serienummer 00000000000 stond.

Wil dat zeggen geen garantie? Ik zal morgen eens naar daar proberen te bellen.

Bedankt allemaal voor de hulp.

profile.country.NL.title
bliksem100
Lid

mooi ik hoob dat je veel plezier heb met deze a77ii

 

ik heb hem ook en hij bevalt goed.