annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Playmemories Camera app kan niet upload

OPGELOST
stijnzeegers
Ontdekker

Playmemories Camera app kan niet upload

Sinds gisteren in het bezit van een Sony A5000. Prima toestel en alles werkt naar behoren. Het enige probleem is dat de playmemories upload app niet naar de playmemories cloud opslag kan uploaden. Wanneer de app begint met het uploaden kan hij geen verbinding krijgen met de servers. Meer mensen dit probleem? En is hier een oplossing voor?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
stijnzeegers
Ontdekker

Ik heb antwoord van sony. De dienst is nog niet beschikbaar in de Benelux. Dus iedereen uit de Benelux kan de direct upload camera app niet gebruiken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik weet niet wat je al hebt geprobeerd, maar ik vermoed dat je camera niet met je thuisnetwerk is verbonden?

De camera heeft wifi, maar moet uiteraard verbonden zijn met je netwerk om de foto's te kunnen uploaden.

 

De info is beknopt, maar misschien helpt deze pagina je verder op weg:

https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/manual/IS9104-NPIA09014_00-F00003/nl/index.html

 

Eens je verbinding hebt met je netwerk, zou het uploaden wel moeten lukken in principe.

 

ps: Playmemories was vorige week even offline, misschien was dat voor jou het probleem...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
stijnzeegers
Ontdekker

Ik heb wel gewoon verbinding met mijn thuisnetwerk. Ook heb ik het op diverse andere netwerken geprobeerd maar bij allemaal krijg ik dezelfde foutmelding.

 

Via google ook al op de optie gekomen om de datum notatie aan te passen (m/d/y) maar dit werkt ook niet.

 

Ik heb de app zelf gewoon gedownload via het wifi netwerk. Dus niet via mijn computer.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Wel vervelend...werkt uploaden naar bv. flickr wel? 

Heb je deze week ook al proberen uploaden naar playmemories cloud?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
stijnzeegers
Ontdekker

Gister heb ik het voor de laatste keer geprobeerd. Flickr heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb daar geen account.

 

Ik heb het probleem bij support van sony neergelegd. Hopen dat ik daar een oplossing van krijg.

stijnzeegers
Ontdekker

Ik heb antwoord van sony. De dienst is nog niet beschikbaar in de Benelux. Dus iedereen uit de Benelux kan de direct upload camera app niet gebruiken.
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Bedankt voor de feedback, handig om te weten...! :thumbsup:

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Jeroen-RX100
Nieuw

' Cancelled the connection to the untrusted site'.

 

Ik krijg deze melding als ik de flickr app start tijdens inlogggen. Kan wel via safari op de computer inloggen. Er zijn meer mensen met dit probleem. In mijn geval een nieuwe RX100 M3 met 1.2 fimware. Sony gaf een reset aan en een firmware versie van 1.2.Die laatste stond er bij aankoop al op. Meer mensen met last hiervan ? Fout komt ook op andere Sony camera's voor.