annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's importeren in Creator's app

profile.country.BE.title
ginver
Lid

Foto's importeren in Creator's app

Als ik foto's wil importeren in de creators app krijg ik de melding dat ze geïmporteerd zijn maar ze worden niet getoond. Iemand hetzelfde meegemaakt?

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.BE.title
ginver
Lid

Als ik met mijn A1II foto's importeer in de creators app, word er aangegeven dat de foto's geïmporteerd zijn maar er opent zich geen tabblad waar ik de foto's kan zien. De instellingen zijn dezelfde als mijn A93 en daar worden de foto's wel geopend. Ik kan alle andere bedieningen wel doen. Weet er iemand raad?

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo @ginver

Onderin de app is het derde icoon het "mapje" 

Hier vind je de geïmporteerde foto's.

Succes!

Antonette

profile.country.BE.title
ginver
Lid

Nee, die foto's zijn daar niet te zien, bij mijn A9III gaat de map automatisch open, maar bij mijn A1/2 is er nergens een foto te vinden terwijl er toch aangegeven wordt dat de foto's geïmporteerd zijn.

Tags (1)
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

@ginver Ah dat is heel vreemd.

Schrale troost dat het bij mij met dezelfde camera wel lukt, ik zie ze zowel op het home scherm als in het mapje. Ik vermoed dan dat er ergens een setting niet goed staat in de app of misschien zelfs op de camera. 

Je kunt kijken wat er ingesteld staat als opslaglocatie bijvoorbeeld. Of heb je de cloudfunctie aanstaan? 

Start je de import op de camera of op de telefoon? 

Ik begrijp uit je post dat je wel het schermpje ziet met het uploaden dus ze moeten ergens heen gaan zou je denken. 

Het is lastig om dit zo op afstand op te lossen, er zijn nogal wat factoren in het spel.

Als je de camera bij een winkel hebt aangeschaft zou ik zeker de moeite nemen om hen even mee te laten kijken waar het misgaat. 

Groet,

Antonette

profile.country.BE.title
ginver
Lid

Dank u voor uw tijd, ik ben naar de winkel geweest, en we hebben alle instellingen gelijk gezet met die van mijn A93 waarmee het wel lukt en nog zie ik de foto’s niet.
Verstuurd vanaf mijn iPhone
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

@ginver Ah toch heel vreemd dat zij er ook niet uitkomen...

Als je mij even in een privé bericht wilt laten weten van waar je komt en met welke winkel je contact hebt dan kan ik nog even proberen om je aan iemand te linken die nog wel mee wil kijken misschien. Ik kan het niet met zekerheid beloven maar alle winkels hebben wel demo of alpha dagen waarbij een van de ambassadeurs (waar ik me onder mag scharen) aanwezig is en van sommige dingen hebben wij iets meer kennis omdat we ons op een merk richten en de camerawinkels moeten natuurlijk van alle markten thuis zijn. 

Als het bij mij lukt moet het bij jou ook voor elkaar te krijgen zijn zou ik toch denken. 

Groet!

Antonette

profile.country.BE.title
ginver
Lid

ja inderdaad, er zal wel iets verkeerd ingesteld zijn. De winkel waar ik ga is een gepassioneerd verkoper-fotograaf die er alles aan zou doen om zijn klanten te helpen, en dat is fotorobert te Kortrijk, West-Vlaanderen,grtjs
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik speel het even door naar de rep in België. Hij zal de winkel kennen en misschien wat kunnen betekenen.

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

@ginver 

Degene van Sony die de winkels in België bezoekt wil met je meekijken voor een oplossing, hij gaat ook idd regelmatig naar Fotorobert. Voor het gemak zou hij graag je e-mailadres hebben. Dat kun je hier alleen niet plaatsen, dat wordt verwijderd. Bovenaan de pagina zie je naast het klokje een mail icoontje. Als je mij via die weg je e-mailadres door wil geven ga ik jullie koppelen.

Groet,

Antontete