annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash-back actie, leverbaarheid DSC-HX9V

OPGELOST
profile.country.en_NL.title
jmvsanten
Bezoeker

Cash-back actie, leverbaarheid DSC-HX9V

Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mijn compact camera. Deze heb ik uiteindelijk gevonden in de DSC-HX9V.

Naar aanleiding van de Sony cash-back actie heb ik deze uiteindelijk via internet besteld bij Camex.nl. Nu blijkt echter dat deze camera helemaal niet direct leverbaar is. Volgens de verkoper heeft dit te maken met de watersnood in Tailand, waardoor er een tekort aan onderdelen is. Er is mij verteld dat dit waarschijnlijk medio maart opgelost is, dan zal ik mij camera kunnen ontvangen. Dan is echter de cash-back actie ge-eindigd. Ik zou uiteraard graag gebruik maken van deze actie. Hoe kan ik hiervan gebruikmaken als het betreffende product niet leverbaar is? Heeft u een oplossing hiervoor?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Vragen met betrekking tot beschikbaarheid van de producten is het forum niet direct voor bedoelt, u kunt het beste contact opnemen met de verkoop afdeling van Sony Nederland welke u hoogstwaarschijnelijk betere informatie kunnen geven.

U kunt deze afdeling bereiken via het volgende telefoonnummer:

020-3469524

Uw dealer zal u ook betere informatie moeten kunnen bieden met betrekking tot de leverbaarheid van dit product.

Met vriendelijke groet,

Jolin K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.nl_NL.title
pvdlaarse
Bezoeker

Goedemorgen,

Is er inmiddels al meer bekend over de levertijd van deze camera? Heb hem besteld bij Neboweb. Status:

"Helaas is de levertijd op dit moment nog niet bekend, wij verwachten echter dat het niet al te lang meer zal duren. Zodra de levertijd bekend zullen wij u direct informeren."

Met vriendelijke groet,

Peter

profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Vragen met betrekking tot beschikbaarheid van de producten is het forum niet direct voor bedoelt, u kunt het beste contact opnemen met de verkoop afdeling van Sony Nederland welke u hoogstwaarschijnelijk betere informatie kunnen geven.

U kunt deze afdeling bereiken via het volgende telefoonnummer:

020-3469524

Uw dealer zal u ook betere informatie moeten kunnen bieden met betrekking tot de leverbaarheid van dit product.

Met vriendelijke groet,

Jolin K

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
pvdlaarse
Bezoeker

Ik heb de camera inmiddels ontvangen.

Wat zijn de stappen die voor het gbruik maken van de actie? 25 euro Cashback of 1 jaar National Geografic?

De link naar de actie op de site werkt niet.

Groet Peter