annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia te vroeg gekocht!!!

profile.country.nl_NL.title
Ronald2401
Bezoeker

Bravia te vroeg gekocht!!!

Ls,

Ik heb op zaterdag 29 oktober 2011 een Bravia 40NX720 en een blu ray speler gekocht.

Heb er een weekje mee zitten spelen en ben er helemaal mee in mijn nopjes 😉

Nu wilde ik zondag 6 september mijn televisie en blu ray speler op de site van Sony registreren en viel mijn oog op een najaars aktie. Deze actie spreekt mij enorm aan maar schtst mijn verbazing die actie is ingegaan op 3 november en nou kan ik er niet aan mee doen.

Maw ik heb mijn televisie te vroeg gekocht.

De klantenservice vertelde mij dat ze hier niets aan kunnen doen.

Ik heb hier toch wel een soort van moeite mee, ik koop voor 1500 euro aan Sony producten en ik mag nergens van mee genieten.

Is er dan niemand bij Sony die hier iets mee kan en wil doen?

Groet

Ronald

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Ronald,

Er is u zojuist een prive bericht verstuurt met betrekking tot uw verzoek.

Met vriendelijke groet,

Jolin K.

Sony Medewerker

profile.country.nl_BE.title
dominicske
Bezoeker

Ik zit met het zelfde probleem. Heb ook een Bravia 40NX720 gekocht op 25 augustus bij een sony center winkel. De TV stond zelfs nog niet uitgestald in de winkel. De winkelier heeft me de tv verkocht aan 1400 Euro. Nu zie ik enkele dagen later de tv in een reclame blaadje van sony center staan voor slechts 1300 Euro. Dus heb al 100 Euro te veel betaald. Enkele weken geleden zie ik dan ook de actie van sony i.v.m. de TV waar ik helaas niet kan aan deelnemen omdat ook ik mijn tv te vroeg gekocht heb. Heb de winkelier gecontacteerd met de vraag of hier niks aan te doen is maar ook ik kreeg een negatief antwoord.

Vind dit ergens wel jammer vermits je eigenlijk te kort gedaan word terwijl je vertrouwen stelt in de producten van sony.

Ik hoop dat er toch iemand bij sony hier een oplossing voor te bieden heeft.

Met Vriendelijke groeten,

Dominic