annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49x85 leest usb bestanden niet meer

OPGELOST
Dweepmaster
Ontdekker

KD-49x85 leest usb bestanden niet meer

Goede dag,

 

Afgelopen weken heb ik erg mogen genieten van onze nieuwe sony bravia. Prachtig beeld en fijne tv. Daarnaast heb ik ook veel films op een usb gezet en zo op de tv afgespeeld. Dit ging zonder problemen.

Echter, gisteravond wilde ik dit weer doen, dit ging in eerste instantie goed, alleen na een half uur liep de video vast. Ik dacht eerst dat dit de film zelf was maar dit bleek de tv te zijn. Die crashte en deed een restart uit zichzelf. Goed kan gebeuren en toen opnieuw openen, ging goed voor tien minuten en daarna weer crash. Daarna wilde ik de usb weer openen, echter dit kon niet meer en de tv ziet de stick wel, alleen als ik op "ok" klik dan opent hij hem niet. USB zou kapot kunnen zijn dus andere usb gebruikt, precies zelfde probleem.

TV aan en uit, stroom eraf voor 2 min (staat in handleiding voor reset), echter tv geeft aan opstart fout. en kijk in i-maual hoe dit op te lossen, daar kon ik helaas niks vinden dus daarom hier.

 

Hoe kan je de tv opnieuw op laten starten zodat deze opstartfout eruit gaat? Want aan/uit en 2 min stroom eraf helpt niet.

 

Mvg

 

Michiel

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Dweepmaster
Ontdekker

Dank je. Sorry voor late reactie maar was paar dagen weg. Nu nieuwe update van tv gekregen en zegt de tv opeens "niet ondersteund programma", echter hij speelt de bestanden nu wel af :slight_smile:

 

Ik kijk het even aan en als het niet meer wil dan zien jullie mij weer. Nogmaals bedankt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Wat je nog kan proberen is om het toestel op te starten zonder randapparatuur en USB sticks, en daarna een fabrieksreset uitvoeren.

 

 

suc6

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Dweepmaster
Ontdekker

Dank je. Sorry voor late reactie maar was paar dagen weg. Nu nieuwe update van tv gekregen en zegt de tv opeens "niet ondersteund programma", echter hij speelt de bestanden nu wel af :slight_smile:

 

Ik kijk het even aan en als het niet meer wil dan zien jullie mij weer. Nogmaals bedankt

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vreemd dat er een melding komen dat het bestand niet wordt ondersteund en dan wel gewoon afspeelt.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De interne mediaspelers ondersteund de meeste codecs wel, maar de mate waarin een videobestand gecodeerd is niet altijd. 

Kan dus zijn dat je een MKV afspeelt, met een te ingewikkelde codec die niet ondersteund is. 
Dan wordt het vaak wel afgespeeld, maar niet optimaal.