annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Garantie Verlopen DEFECT KDL46HX850

DiirtyDutch
Nieuw

Garantie Verlopen DEFECT KDL46HX850

Heb in Mei 2011 een Sony KDL46NX700 gekocht bij de BCC en  is toen binnen de garantie 3 tot 4 x terugeweest ivm schermproblemen,uiteindelijk een omruiling gekregen en een Sony KDL46HX850 teruggekregen en was echt super tevreden met het toestel tot op een zekere dag ging tie niet meer aan en bleef het rode ledje knipperen.Heb inmiddels meerdere malen met BCC gebeld en die verwijzen me weer naar Sony omdat de garantie is verlopen,nu heb ik inmiddels ook weer contact gehad met Sony maar kunnen ook niet veel doen terwijl ik heb gezegd dat een duur toestel wat ik heb aangeschaft toch wel langer mee kan gaan dan 3 jaar..Weet me ff geen raad meer dus hoop op een beetje hulp hier,is het niet van Sony zelf dan maar van de community..

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Wat een pech allemaal,hoeveel malen knipperd het ledje?

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
DiirtyDutch
Nieuw

Het rode ledje knippert 5 x...
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

5x is een Panel defect. Zo heb je er in ieder geval niks aan, dus ik zou het laten nakijken. 

Wat je kan doen is het toestel aanbieden bij Selectro. Dat is een gecertificeerde reparateur van Sony. 
Een HX850 is een toestel uit 2012 dus je valt net buiten de garantietermijn inderdaad. Betekent niet dat er geen coulance kan zijn :wink:

DiirtyDutch
Nieuw

Wat zal de coulance dan zijn??Sowieso gaan ze onderzoekskosten vragen en dan de reparatie en de onderdelen nog,en valt het erg duur uit dan zou ik het niet kunnen/willen laten maken en dan wel de onderzoekskosten kwijt..vraag me af of het dan nog waard zal zijn om te repareren als het panel defect is.
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat zijn allemaal vragen die je aan hen moet stellen. 

Ik kan onmogelijk op afstand zoiets beoordelen natuurlijk. 

 

Het toestel zelf is van prima kwaliteit. Gezien hij net buiten de garantie valt, zal je geen hoofdprijs betalen voor een mogelijke reparatie. 
Bied het toestel bij Selectro aan en kijk wat er gebeurd. 

Zoals het toestel nu is, heb je er toch niks aan. 

DiirtyDutch
Nieuw

En wie is HEN??Sony??had al wel verwacht/gehoopt dat ze zouden reageren in een pb..

Als ik hem aanbied aan Selectro moet ik sowieso onderzoekskosten betalen en zoals gezegd moet ik dan afwachten wat het gaat kosten en of ik het wel kan of wil repareren en natuurlijk wat de coulance zal zijn..kijken wat er gebeurd is gewoon geen optie want ben dan sowieso de onderzoekskosten kwijt en dat is al sowieso al een aardig bedrag..Vind het gewoon erg vaag dat er wel gesproken word over coulance maar niet zeggen wat het nu inhoud,je weet gewoon niet waar je aan toe bent..