annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Het aansluiten van een usb-apparaat werkt niet.S

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
mccmhendriks
Bezoeker

Het aansluiten van een usb-apparaat werkt niet.S

Ik heb geprobeerd via een micro usb-usb kabel mijn telefoon(Samsung) aan te sluiten om foto's te kunnen kopiëren, maar het apparaat wordt niet herkend. Moet het eerst 'gemount' worden?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1. je moet een OTG-micro usb kabeltje hebben dat met je tablet verbonden is, als je externe apparaten wil aansluiten (tablet = host). voor een verbinding pc-tablet maakt het niet uit (pc is host), wrsl. is dat samsung kabeltje wel ok daarvoor.


Wat voor stekkertjes heeft je samsung kabeltje? zit er nog een connectortje op?


2. op je telefoon, onder Setting, Developer options, kun je USB debugging aanvinken.

3. op je tablet, onder Setting, Developer options, kun je USB debugging aanvinken.


herkent je tablet de telefoon niet?

herkent de telefoon de tablet niet?


een van de twee moet host zijn, de ander moet alleen de vrij toegankelijke stukken sdcard als schijfruimte aanbieden. ze hoeven elkaar niet als tablet of telefoon te herkennen.

Message was edited by: breedBenR

(had vraag in eerste instantie verkeerd begrepen, als 'ik wil,pc tablet verbinding met kabeltje van telefoon)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Waarom probeer je het niet via je wifi netwerk?

Geen gedoe met kabels of drivers.

- Wifi File Tranfer

- Wifi File Explorer

De Wifi File Explorer (PRO) heeft hier de voorkeur.

Beide zijn via de PlayStore gratis te downloaden.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

dropbox en google drive zijn ook handige oplossingen voor transfer (van niet al te grote bestanden, af en toe je cloud wat opschonen)

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1. je moet een OTG-micro usb kabeltje hebben dat met je tablet verbonden is, als je externe apparaten wil aansluiten (tablet = host). voor een verbinding pc-tablet maakt het niet uit (pc is host), wrsl. is dat samsung kabeltje wel ok daarvoor.


Wat voor stekkertjes heeft je samsung kabeltje? zit er nog een connectortje op?


2. op je telefoon, onder Setting, Developer options, kun je USB debugging aanvinken.

3. op je tablet, onder Setting, Developer options, kun je USB debugging aanvinken.


herkent je tablet de telefoon niet?

herkent de telefoon de tablet niet?


een van de twee moet host zijn, de ander moet alleen de vrij toegankelijke stukken sdcard als schijfruimte aanbieden. ze hoeven elkaar niet als tablet of telefoon te herkennen.

Message was edited by: breedBenR

(had vraag in eerste instantie verkeerd begrepen, als 'ik wil,pc tablet verbinding met kabeltje van telefoon)