annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony instagram wedstrijd met mooi prijzen

profile.country.BE.title
BobBaeyensPhotography
Lid

Sony instagram wedstrijd met mooi prijzen

Upload nu je beste portretten en tag Sony zoals uitgelegd in onderstaande link.

Er zijn zeer mooie prijzen te winnen :gift:

 

https://s-digitalimaging.com/ILC/nl/?cpint=HOMEPAGE_LATESTNEWS_RXMOMENTSINSTAGRAMCONTEST_4773


Sony Imaging Ambassadeur
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
frencis
Lid

hi

nou ik heb de stap ondernomen om wat foto's aan de wedstrijd toe te voegen, ik hoop alleen dat ik het goed gedaan heb

nooit iets met instagram gedaan heb zitten vloeken en zuchten om het voor mekaar te krijgen, heel veel gegoogled om te zorgen dat het op de juiste plek komt en ik hoop maar dat dit gebeurt is

 

nu is het maar afwachten, het is natuurlijk een kleine kans maar niet geschoten is altijd mis, op zijn slechts houdt ik er instagram aan over (wat ik hoogstwaarschijnlijk nooit ga gebruiken omdat foto's uploaden van je camera daar naar toe een pain in the a... is) ik maak geen foto's met een telefoon daar bel ik mee en af en toe tekst

 

in het beste geval een zeer mooie prijs

 

groetjes frencis

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Goeie tip @frencis

 

Wat ik zelf veel doe is foto's maken met mijn camera en die dan via wifi naar mijn telefoon sturen. Bewerken doe ik dan op mijn telefoon (snapseed app) en dan plaats ik ze op instagram. 

Telefoonfoto's zijn ook niet mijn sterkste kant :yahoo:

 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
frencis
Lid

hi @Amfion

 

op mijn camera zit nog geen wifi dus dat gaat niet echt

wat ik nu op het moment doe is de foto's na mij zelf toesturen via email en dan op de telefoon open en opsla zo kan ik dan met instagram de foto's aan die ik wil hebben

 

groetjes frencis

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @frencis

 

Wat ook handig is ipv mailen naar jezelf is de app pushbullet. Dan kun je vanaf je PC via de plugin of via de website de foto naar je telefoon sturen. Andersom kan trouwens ook. Als ik een foto op mijn PC bewerk stuur ik het op die manier naar mijn telefoon.

 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
frencis
Lid

hi @Amfion

 

bedankt voor de tip zal me daar eens in gaan verdiepen

groetjes frencis