Deel jouw ervaring!
Upload nu je beste portretten en tag Sony zoals uitgelegd in onderstaande link.
Er zijn zeer mooie prijzen te winnen
https://s-digitalimaging.com/ILC/nl/?cpint=HOMEPAGE_LATESTNEWS_RXMOMENTSINSTAGRAMCONTEST_4773
hi
nou ik heb de stap ondernomen om wat foto's aan de wedstrijd toe te voegen, ik hoop alleen dat ik het goed gedaan heb
nooit iets met instagram gedaan heb zitten vloeken en zuchten om het voor mekaar te krijgen, heel veel gegoogled om te zorgen dat het op de juiste plek komt en ik hoop maar dat dit gebeurt is
nu is het maar afwachten, het is natuurlijk een kleine kans maar niet geschoten is altijd mis, op zijn slechts houdt ik er instagram aan over (wat ik hoogstwaarschijnlijk nooit ga gebruiken omdat foto's uploaden van je camera daar naar toe een pain in the a... is) ik maak geen foto's met een telefoon daar bel ik mee en af en toe tekst
in het beste geval een zeer mooie prijs
groetjes frencis
Goeie tip @frencis
Wat ik zelf veel doe is foto's maken met mijn camera en die dan via wifi naar mijn telefoon sturen. Bewerken doe ik dan op mijn telefoon (snapseed app) en dan plaats ik ze op instagram.
Telefoonfoto's zijn ook niet mijn sterkste kant
Groet!
Antonette
hi @Amfion
op mijn camera zit nog geen wifi dus dat gaat niet echt
wat ik nu op het moment doe is de foto's na mij zelf toesturen via email en dan op de telefoon open en opsla zo kan ik dan met instagram de foto's aan die ik wil hebben
groetjes frencis
Hi @frencis
Wat ook handig is ipv mailen naar jezelf is de app pushbullet. Dan kun je vanaf je PC via de plugin of via de website de foto naar je telefoon sturen. Andersom kan trouwens ook. Als ik een foto op mijn PC bewerk stuur ik het op die manier naar mijn telefoon.
Groet!
Antonette