annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

volume cijfers niet meer zichtbaar op de sony 55xe9305 tv

comonair
Nieuw

volume cijfers niet meer zichtbaar op de sony 55xe9305 tv

ik heb mijn tv net een week Sony 55XE9305  en zie nu mijn volume niet meer in het scherm.

Normaal als ik de tv harder of zachter zette zag ik de volume in beeld van bv 0 naar 22  maar helaas zie ik dit niet meer, het volume doet het overigens wel gewoon.

 

iemand een idee hoe dit kan?

 

Groet

Fred

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Kan zijn dat de volumebar net buiten het beeld valt i.v.m. het gebruik van de verkeerde beeldmodus (wide/volledig).

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ashvan
Ontdekker

Ik heb er ook last van. Heeft niks met beeldverhoudingen te maken.

Ik heb 2 afstandsbedieningen waarmee ik volume kan bedienen. Orginele ab en ab van ontvanger.

Gebuik ik de ab van ontvanger krijg ik geen volume balk te zien, met de orginele ab krijg ik het wel te zien.

HIer had ik voor de update geen last van.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Geluid veranderen via een receiver, laat inderdaad de volume balk op de TV niet zien. 

 

Gebruik je de TV afstandsbediening dan zie je het wel op de TV. Bij mij heeft het altijd zo gewerkt. 

Ashvan
Ontdekker

Bij mij heeft het wel altijd zo gewerkt tot dat de update kwam.

Want receiver en tv zitten aan elkaar gekoppeld met geluid instellingen. Gebruik ik de afstandsbediening van de tv gaat het geluid van de receiver omlaag en zie ik ook het volume balkje.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


Ashvan schreef:

Bij mij heeft het wel altijd zo gewerkt tot dat de update kwam.

Want receiver en tv zitten aan elkaar gekoppeld met geluid instellingen. Gebruik ik de afstandsbediening van de tv gaat het geluid van de receiver omlaag en zie ik ook het volume balkje.


Het volume balkje is alleen te zien als de TV een volume signaal ontvangt van de TV-afstandbediening.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ashvan
Ontdekker

Leg mij maar eens uit waarom het dan voor de update wel zo was?