annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

muurbeugel of voet

profile.country.NL.title
onnokalverda
Lid

muurbeugel of voet

In 2015 kwam de X serie op de markt. Dit vond ik een mooie tv en de muurbeugel erbij vond ik een mooie oplossing voor het vlak tegen de muur bevestigen. Toen had ik echter nog geen behoefte aan een nieuwe tv.

Nu wil ik wel een nieuwe tv aanschaffen. Ik wil hem ophangen tegen de muur. Het strakke design nodigt daar ook vooruit, maar X serie is niet meer te koop en de nieuwe XD en XE series hebben deze beugel niet meer. Er zit wel een prachtige voet bij, maar die ga ik dus niet gebruiken. Er werd mij gezegd dat de muurbeugel niet meer geleverd wordt vanwege de extra kosten. Maar de voet lijkt mij niet goedkoper in de productiekosten. Waarom niet een optie om om een mooie bij de tv passende beugel te kopen? Nu ben ik aangewezen op bijvoorbeeld een beugel van vogel's.

Daarom de oproep aan Sony om mooie beugels te leveren bij de schitterende tv;s die ze maken.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Was dacht ik maar 1x voorgekomen dat de voet als wandbeugel gebruikt kon worden.

 

Volgens de specificatie's van de XD/XE lijn:

OPTIONELE ACCESSOIRES
Muurbeugel: SU-WL840, SU-WL450 (beperkte toegang tot aansluitingen).
 
 
suc6 ermee,
73's
 
I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
onnokalverda
Lid

Vandaag ontving ik de bestelde tv: Sony KD-55XD9305. Uiteraard direct uitgepakt en wat zit er bij? Ja wel een muurbeugel.

Kennelijk is dit voor velen knap onduidelijk omdat inderdaad iedereen beweerde dat die er niet bij zit. De vogel's muurbeugel gaat per ommegaande retour en ik blij met de slimme muurbeugel.

Dit soort kleine dingen zijn voor mij de reden om Sony trouw te blijven, hoewel de consumentenbond vind dat Samsung de beste is. Maar ja die testen 50 Samsungs en maar 3 Sony tv's. Ook van de andere merken testen ze maar enkele.

Voor wie dit leest: geloof niet wat ze allemaal zeggen. Dit is echt een schitterende tv en aansluiten is een fluitje van een cent.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het toch goed gekomen.

 

Veel kijk plezier.

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!