Deel jouw ervaring!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Raar verhaal m.b.t. de activatie code, als de W656a al geregistreerd is staat dit vermeld op het scherm bij "Verbeterde Functies Activeren".
Ben benieuwd wat er bij jouw staat.
Ben je wel eerst bij YouTube ingelogd?
Hier kan ik gewoon uitloggen op de W905a en opmieuw weer inloggen via de PC als ik ingelogd ben d.m.v. letters en cijfers.
Wat je ook kna doen is de W656a een reset geven, naar fabrieksinstellingen teruggaan.
73's
Welkom,
Waar en wat wil je de W656a activeren???
De code van YouTube is toch niet voor inloggen maar voor het koppelen van een device die aanwezig is in het thuisnetwerk?
73's
Activicatie code: SEN - Verbeterde Functies Activeren hier staat de Registratie code.
YouTube:
Log via de pc in bij YouTube (www.youtube.com/activate).
Dan krijg je een scherm op de PC waar je de activatie code kan invoeren.
73's
Ja dat heb ik online gelezen waar de activatie code zou moeten staan,maar daar staat ze niet vandaar mijn vraag hier op het forum.
En van youtube dat had ik ook al online gevonden,maar als ik naar deze link ga (www.youtube.com/activate).
Daar kan ik alleen maar cijfers ingeven.
De code dat de tv geeft is cijfers en letters en dat is het hem net youtube neemt geen letters aan
Geen verdere oplossingen dus
Toch bedankt voor de moeite
Grtz,
Je zou het nog even bij Support kun navragen, Philip, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Contactgegevens vind je hier.
Succes!
Raar verhaal m.b.t. de activatie code, als de W656a al geregistreerd is staat dit vermeld op het scherm bij "Verbeterde Functies Activeren".
Ben benieuwd wat er bij jouw staat.
Ben je wel eerst bij YouTube ingelogd?
Hier kan ik gewoon uitloggen op de W905a en opmieuw weer inloggen via de PC als ik ingelogd ben d.m.v. letters en cijfers.
Wat je ook kna doen is de W656a een reset geven, naar fabrieksinstellingen teruggaan.
73's
Bedankt al,ga ik morgen allemaal eens testen die reset enzo...
Ik heb ook sony contact gemaild en wacht nu nog op feedback van hun
Grtz,
Jongens die reset heeft het hem gedaan alles lukte opeens
Activatie kon opeens gedaan worden en vie die link hier heb ik op youtube kunnen inloggen
Ik snap er geen snars van maar ben blij dat ik nu ten volle alles kan benutten
Nogmaals bedankt voor alle hulp:smileyhappy:
Grtz,Philip