annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony kdl-42w805 en films via een nas.

alexe36
Ontdekker

sony kdl-42w805 en films via een nas.

Hallo allemaal.

Wij hebben nu ongeveer een maand onze tv deze bevalt zeer goed.
Nu heb ik van de week een nas gekocht en aangesloten, hier op heb ik een aantal film's staan welke ik eerst via een usb stick afpeelde (wat goed werkte) nu wil ik deze film's afspelen via de nas. Ik kan de bestanden via me tv zien en aflaten spelen, maar dan komt het probleem hij speelt een klein stukje af en zegt dan afspelen niet beschikbaar (ook bij de film die ik vanaf de usb stick wel kan kijken). Ik kan zelf er niet achter kom wat het probleem is, kan de film wel via me tablet vanaf de nas bekijken dus hij staat er wel goed op.

Alvast bedankt,

Alex de koning.
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Dit is al jaren helaas een bekend probleem, er is nog steeds geen juiste oplossing voor gevonden.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Beste Alexe, wat voor Nas heb je gekocht? En stream je draadloos, of via kabel? Ik heb onlangs een Seagate Central 2tb gekocht en ik kon daarmee maximaal een half uur kijken, daarna ging het apparaat uit en kon ik de film niet meer bekijken. Maar ik heb enkele instellingen in de NAS gewijzigd en nu loopt het super.
alexe36
Ontdekker

Hallo Jeroen, ik heb een Nas van medion ik streamde eerst draadloos, nu heb ik hem aan de kabel zitten en de instellingen erop aangepast (van de tv ), maar dat maakte ook niks uit. Ik heb ook een humax 5200c en een ps3 phat staan, ik weet niet of er via een van deze het wel lukt? (Daar ben ik nu over aan het zoeken.)
alexe36
Ontdekker

Is er niemand die me verder kan helpen?
profile.country.BE.title
erik_godderis
Ontdekker

Ik heb de SYNOLOGY 212+ , dat werk prima, geen enkel probleem. Zowel de muziek, foto's, als films kan ik probleemloos weergeven op de TV. De films converteer ik naar MP4.  De aansluiting is via LAN kabel. Mijn Nas staat aangesloten op mijn TELENET router. Ik kan zelfs de fims bekijken op mijn Smartphone (extern) Dit laatste gebruik ik niet voor film, wel voor muziek en foto's.