annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PS4 controller knoppen omgewisseld

profile.country.NL.title
Flashlab2
Lid

PS4 controller knoppen omgewisseld

Hallo allemaal,

 

Ik heb mijn PS4 controller succesvol weten te koppelen aan mijn Bravia XD93, maar nu is de werking van de X en O knop andersom dan aangegeven in de toetsentoewijzing.

 

Erg irritant omdat X normaal gesproken de selecteerknop is en nu annuleren of terug is... Op de PS4 doet de controller wel wat hij moet doen.

 

Kan iemand mij helpen de knoppenindeling goed te krijgen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Misschien kan men in de PlayStation Community je beter helpen, hier in de Community is er nog 0,0 ervaring met de PS4 Controller i.c.m. een Bravia.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Is het een controller gewoon hier gekocht (of bij een ps4 inbegrepen), of heb je hem los via internet besteld? In het laatste geval zou het eventueel kunnen zijn dat je een Japans exemplaar hebt (met X en O omgedraaid). 

Heb je hem ook al eens verwijderd (via menu en dan instellingen > toebehoren > dualshock4 > controller verwijderen) en opnieuw geprobeerd te koppelen aan de tv? En heb je wellicht ook een tweede dualshock4 om even te testen/uit te sluiten of het aan de controller of de tv ligt?

profile.country.NL.title
Flashlab2
Lid

Het is een in Nederland gekochte controller en op mijn PS4 Pro werkt hij gewoon zoals het hoort. Ik heb hem meerdere keren gekoppeld maar dat maakt geen verschil. Helaas heb ik geen tweede controller. Ik zie wel dat het een nieuwere versie is die bij mijn PS4 Pro kwam en dat je officieel een oudere versie nodig hebt:

 

http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/85337/related/1

 

Hoewel mijn versie dus een CUH-ZCT2Exx is wil hij wel verbinden.