Deel jouw ervaring!
Het geluid van deze TV valt af en toe weg, zit geen regelmaat in, kan na 5 minuten maar ook pas na b.v. 1 uur.
Blijdt weg voor ong. halve minuut en is dan weer terug, schakel ik de TV uit en direkt weer in dan is er wel geluid.
Toestel is 4 mnd. oud, nieuw vanuit de doos is het mij niet opgevallen maar na de 1ste update wel maar ben daar niet 100% zeker van omdat er geen vast patroon is.
Buiten het feit dat ik ook geen Bluetooth verbinding kan maken met div. apparaten (zie eerder bericht) raak ik toch wel lichtelijk geirriteerd over dit toestel !
Weet niet of er mensen van Sony meekijken op dit forum maar zou graag een oplossing zien voor beide problemen !
Zie een oplossing graat tegemoet....
Gr, Jan PD0 FGO
In welke mode doet het geluidsprobleem voor?
De BlueTooth mogelijkheid is hier ook nog steeds een groot vraagteken.
73's
Hallo Jan,
Bij deze community kunnen Sony gebruikers elkaar vragen stellen en tips uitwisselen, maar als je Sony direct wil bereiken, raad ik je aan om 020 658 1888 te bellen. Ze zijn geopened van ma-vrij 0900-1800, maar wel gesloten met feestdagen. Je kunt ze ook emailen via het formulier in deze link: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc
met vriendelijke groet,
Clarissa
Nu wordt het wat duidelijker.
Enkele mogelijkheden:
- Is de signaalsterkte voldoende in de Belgacom decoder?
- Al een andere HDMI kabel geprobeerd?
- Is het geluid in de decoder wel constant?
- Al een andere HDMI ingang op de 805a geprobeerd?
73's
Welke tuner bedoel je?
Is het mogelijk om vanuit de Belgacom decoder een aparte audio lijn naar bijv. Home Cinema te leggen?
73's
Belgacom heeft tegenwoordig toch ook de mogelijkheid om digitale TV d.m.v. een CI module te ontvangen?
73's
dat kan tot op heden nog et jammer, die module 😞
enkel telenet heeft dat :(((