annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Helaas: Video & TV Sideview app vanaf 24-05-2017

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas: Video & TV Sideview app vanaf 24-05-2017

Kennisgeving betreffende de stopzetting van Tv-programma's en Video op aanvraag
Wij danken u hartelijk voor uw trouwe steun door gebruik te maken van Video & TV SideView.
De functionaliteit voor Tv-programma's en Video op aanvraag zal niet meer worden aangeboden op Video & TV SideView vanaf 24 mei 2017.

Functies die niet meer worden aangeboden:
- Programmagids
- Aanbevolen(behalve Mijn bibliotheek voor Android)
- Timer REC
- Herinnering
- Bladwijzer
- SerialAbTak, YouTube, PlayStation Video, Crackle, watchmi, UseeTV, PPTV, Zattoo

Houd er rekening mee dat de volgende functies beschikbaar zullen blijven:
Afstandsbediening, Thuisnetwerk, Mijn bibliotheek(alleen voor Android), Mobiel apparaat

*Sommige functies en diensten worden mogelijk niet ondersteund in bepaalde regio's/landen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Meer info met dank aan @owentje82

 

 

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Meer info met dank aan @owentje82

 

 

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
owentje82
Lid

Wow, dit is toch wel een core functionaliteit van de app.... ik las het ook vanochtend in de App...

De ondersteuning eindigt trouwens per 24 maart, niet 24 mei...

 

Zie ook hier:

 

http://info.tvsideview.sony.net/en_ww/2017/02/notice-regarding-discontinuation-of-tv-programs-and-vi...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De app geeft in "Help in Informatie - Informatie" de datum van 24 mei 2017 aan.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
owentje82
Lid

haaa, je hebt gelijk... ik dacht vanochtend toch echt meerdere keren march 24th te lezen... 

Gaan de programma's nog te zien zijn op de tv dan? In guide,knop op de afstandsbediening?

ik veronderstel dat enkel de app wegvalt of deeltelijks....jammer want ik gebruikt meer de iPad nu voor de bediening en programma's te bekijken....

 

Misschien iemand een weet van een alternatief?

 

groeten 

HC

arnvanlo
Nieuw

Dat is toch geen oplossing. Je kon zelfs buiten je huis met deze app een opname instellen en dat kan nu niet meer. Sony biedt deze app zelf aan en haalt 'm dan (grotendeels) uit de lucht. Je kunt je productsupport toch niet zo maar beëindigen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Henk-Conny

Welkom in de Sony Community,

 

De Xperia tablets zijn voorzien van een IR-oog om de applicatie uit de market te kunnen gebruiken op diverse Sony apparaten, weet niet ofdat de iPad ook is voorzien van een IR-oog.

 

De gids blijft zoizo beschikbaar op de Bravia's in de digitale mode.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Wij kopen een sony smart tv een apple tv,2iphone 7(vrouw en ik)een ipad air2 en stemmen alles op elkaar af,om alles perfect te kunnen bedienen ....

Nu komt men af dat de app video&tv sidevieuw ermee stopt,das straf!!!

 

Word wakker bij sony! en maak eens de rekening die andere mensen doen om toestellen er op af te stemmen!

 

Hopelijk komen jullie met een oplossing voor jullie (jarenlange) trouwe klanten en wij zijn zeker niet de enige...

 

Groeten

HC

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry hoor,

Maar sla je nu niet een beetje te ver door? Om het nu een straf te noemen, en dat Sony wakker moet worden!!!

Sony stop niet met de applicatie, er worden alleen enkele functie's uitgeschakeld. Lees de start topic maar eens aandachtig opnieuw.

 

Begrijp niet wat je bedoeld met dat jullie beide alles op elkaar afstemmen met de TV Sideview applicatie.

 

Als trouwe klant van Sony heb je de laatste 2 a 3 jaar kunnen genieten van de gratis applicatie, die als extraatje ter beschikking werd gesteld voor de Bravia TV gebruikers.

 

Met de afstandbediening in de applicatie heb nog steeds je alle functie's tot je beschikking van je Bravia TV op je thuisnetwerk i.c.m. de TV Sideview applicatie.

 

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!