annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geluid via bernafoon is minimaal

profile.country.NL.title
advannieuwburg
Nieuw

geluid via bernafoon is minimaal

ik heb een sony ktv en heb daarop aangesloten een zendertje dat het tv geluid rechtstreeks op mijn gehoorapparaten zou moeten zetten middels draadloze verbinding. Het werkt wel maar ik krijg minimaal geluid zowel bij aansluiten op audio out mbv rood/witte tulpstekkertjes alsook bij aansluiten op de headsetuitgang. Ook een verbinding met de fiberverbinding tussen out op tv en in op mijn bernafoonzendertje geeft geen soelaas.ik heb op de sony ktv al gekeken in het geluidprogramma maar daar vind ik niets wat ik zou moeten doen. ik ben behoorlijke digibeet van 80 jaar en zou daarom een simpele oplossing puntsgewijs erg op prijs stellen. Wie kan mij helpen zodat ik het tv geluid op mijn "oortjes"kan regelen zonder de hele straat te laten meegenieten.Dank AvN

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Ad, 

 

Welkom op de community! 

 

Ik ga even kijken of iemand hier daar ervaring mee heeft. Misschien zijn er in de tussentijd al andere communityleden die jou kunnen helpen en anders kan je altijd contact opnemen met support: https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

Misschien kunnen zij je verder helpen. 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om je  mogelijk te kunnen helpen is het wel van belang dat we meer moeten weten dat de info "een Sony KTV".

 

 

73's


 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat voor type draadloos zender en gehoorapparaat gebruik je? 

Kan goed zijn dat de ondersteuning net even anders met zo'n modern TV toestel.