annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen digitale zenders Bravia KDL-32EX310

janwillems77
Nieuw

Geen digitale zenders Bravia KDL-32EX310

Wie kan mij helpen?

 

Mijn vrouw heeft zondag via "guide" de programmalijst geraadpleegd en terwijl ze dat deed liep de functie vast en reageerde de tv nergens meer op. Ze heeft daarop de tv uitgezet met de knop aan de zijkant van het toestel en daarna heeft ze de tv weer aangezet met dezelfde knop.

Het probleem is nu dat het installeren van de analoge zenders probleemloos verloopt, maar als ik de digitale zenders wil installeren ik de melding "er zijn geen services gevonden" krijg en er dus ook geen digitale zenders worden geïnstalleerd.

 

Ik heb de televisie al teruggezet naar fabrieksinstellingen en het daarna opnieuw geprobeerd, maar dit helpt niet. Verder heb ik de firmware-update naar versie 4.09-030-0103 uitgevoerd, maar het lukt me nog steeds niet om de digitale zenders te installeren.

De CI+ module heb ik ook al op een andere tv in huis getest en op deze tv werken de digitale zenders probleemloos. Ook heb ik een ander CI+ module getest en hiermee hetzelfde probleem.

 

Hopelijk kan iemand mij helpen.

 

Groeten Jan Willems

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Welke provider wordt er gebruikt om de digitalezenders te ontvangen?

Waarschijnlijk moet de 1e setup opnieuw worden uitgevoerd om de digitale zenders te ontvangen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
janwillems77
Nieuw

de provider is Ziggo.

 

Wat bedoel je met de 1e setup?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Opnieuw naar de digitale zenders laten zoeken in het menu digitale setup.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
janwillems77
Nieuw

Dat heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik dus die melding dat er geen service beschikbaar is zoals ik in mijn uitleg heb aangegeven. Hij vindt dus geen digitale zenders terwijl de CI+ module wel gewoon werkt op een andere tv.

 

groeten Jan

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De CI+ module heeft niks te maken met het beschikbaar zijn van de digitale service.

 

Je kan dit proberen:

 -  kies andere provider

 -  Frequentie 164.000

 -  NetwerkID 5555

 -  QAM 6900

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!