annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gecodeerde zender Canal Digitaal

ribbemoos
Ontdekker

Gecodeerde zender Canal Digitaal

Ik heb zojuist mijn nieuwe Sony geupgrade. Nadat alles klaar was heb ik hem aangezet

via een Rebox Satellietontvanger en krijg nu constant gecodeerde zender.

Vrije kanalen zoals BVN en info kanaal wekt wel. Smartcard Canal Digitaal is al 2 keer

geheractiveerd.

Heeft iemand raad?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat heeft de update van je "nieuwe Sony" te maken met het decoderen van een gecodeerd signaal als aan de schotel aan een satelliet ontvanger is aangesloten? De "nieuwe Sony" wordt alleen gebruikt als monitor en de Rebox als satelliettuner.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ribbemoos
Ontdekker

Geen idee maar 1 minuut voor de update was alles nog normaal en na de update zag hij de ontvanger niet meer. Ik kon niet anders bedenken en op Google zijn er in het verleden mensen geweest die hetzelfde probleem hebben

gehad, speciaal mbt de Bravia. 

Maar..... na enige uren (na de 1e wedstrijd voetbal van vanmiddag) nadat ik de HDMI kabel op een andere

HDMI poort had gezet, kwam het signaal terug. Heb daarna de kabel weer op de originele HDMI1 poort gezet. Probleem (?) opgelost.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het is opgelost,

maar nogmaals als er een externe satelliet ontvanger met een smartkaart lezer wordt gebruikt, is deze het decodeer probleem en niet de Bravia in deze configuratie.

 

Is het bekend dat de Bravia ook een satelliet ontvanger aanboord heeft? Zo benut je eventueel de Bravia optimaal en tevens maar 1 afstandbediening ingebruik.

 

bedankt voor je feedback.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!