annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foutmelding "Gecodeerde service - kan niet worden gedecodeerd"

profile.country.nl_NL.title
James0013
Bezoeker

Foutmelding "Gecodeerde service - kan niet worden gedecodeerd"

Sinds een paar dagen heb ik een Sony KLD-26EX302 in huis. Voor de ontvangst van de signalen gebruik ik een insteekkaart (CAM-module) met een KPN digitenne smartcard. De smartcard is geactiveerd en werkt prima in mijn oude (losse) digitenne kastje. Wanneer ik de insteekkaart met smartcard in de TV stop kan ik NED 1 t/m 3 ontvangen. Voor de commerciële zenders krijg ik echter de foutmelding "Gecodeerde service - kan niet worden gedecodeerd" in beeld. Wanneer ik de insteekkaart met smartcard uit de TV haal (wanneer deze aanstaat) en er weer in doe, kan ik de commerciële zenders wel ontvangen. Ik heb ook al verscheidene keren de kanalen opnieuw geprogrammeerd, echter zonder succes.

Kan iemand mij helpen met dit probleem? BVD.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Robby22
Bezoeker

Ik heb eigenlijk een soort zelfde probleem SONY BRAVIA 46EX700;

Soms, dus niet altijd als ik de TV aanzet dan geeft die aan gecodeerde service en kan de kaart niet lezen.

De enige oplossing is dan om de TV uit te zetten en de module er even uittrekken en weer insteken.

Als dan de TV wordt aangezet leest hij de module en kaart wel.

Heeft u al een oplossing voor u probleem gevonden.

Ligt het aan de TV, kaart, module of aan ZIGGO de provider van de kabeldienst?

jans6200
Nieuw

op camping Renesse een T.V.kdl-32w65xa, TV signaal Digitaal via kabel, het toestel is voorzien van CI-modul en kaart voor een alternatief ontvangst via Canal Digitaal,bij nood, zender Fox en Eurosport valt regelmatig op zwart beeld(langdurig) De gebruikelijke zenders werken uitstekend