annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

EPG timer ON ipv REC?

profile.country.NL.title
Andescondor
Ontdekker

EPG timer ON ipv REC?

Hallo,

 

ik heb sinds kort twee KDL-40WD650's voor in de slaapkamers waar het via de EPG alleen nog maar mogelijk is om een "Timer REC" in te stellen in plaats van de ouderwetse "Timer on" zoals ook op mijn KD-55X9005B.

Ik ben niet echt van plan om programma's op te gaan nemen op deze twee tv's en zou het fijn vinden als er een manier is om de Timer On via de EPG weer te kunnen gebruiken zoals ik het gewend ben. Ik gebruik de timer in de EPG liever om een avondje tv kijken in te plannen en om bijvoorbeeld midden in de nacht een sportuitzending op te starten.

Is het mogelijk om ergens een selectie te maken zodat je via de EPG een Timer ON kan instellen ipv een Timer REC en als dat niet mogelijk is kan het dan als voorstel meegenomen worden voor een volgende firmware update?

 

note: als je wel een Timer REC instelt maar er is geen recorder aangesloten doet de TV echt helemaal niets.. hij gaat niets eens aan. Ik heb geen idee of hij wel aan gaat of van kanaal switcht als er een recorder aanwezig?

note2: ik weet dat er een manuele timer in te stellen is, maar dat zit zo ver weg in de setup verstopt EN je kan maar één event instellen dat dat ondoenlijk is.

 

 

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
Andescondor
Ontdekker

een scherm wat verdacht veel op het scherm lijkt wat je met i+ krijgt... en helaas alleen een Timer REC knop

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas weet ik het nu ook even niet, omdat ik met de huidige aanwezig TV's hier in huis het probleem niet kan reproduceren. Er zijn enkele gebruikers hier in de community die wel een WD i.c.m. Ziggo hebben staan, hoop dat zij iets kunnen betekenen voor je.

 

Zou je niet proberen op 1 WD teruggaan naar fabrieksinstelling en als land NL en als taal NL kunnen kiezen, niet geschoten is altijd mis.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Andescondor
Ontdekker

dank voor de moeite!

 

ik hoopte eigenlijk dat ik iets over het hoofd had gezien.. en als dat niet zo is vraag ik mij af hoe ik deze gebruikerswens bij Sony kan laten landen?

Als er niets of niemand van Sony in deze community zaken oppikt zou ik het fijn vinden als iemand kan aangeven hoe ik deze vraag het beste kan doorspelen? servicedesk@sony.nl ofzo? :slight_smile: