annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

On Post Install, Line 151: Argument 1 must be of type string. Stack Traceback: 1: [On Post Install] Line 151 in main chunk

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Denny_Ye
Nieuw

On Post Install, Line 151: Argument 1 must be of type string. Stack Traceback: 1: [On Post Install] Line 151 in main chunk

hey


Ik krijg telkens bij het inloggen dit error



On Post Install, Line 151: Argument 1 must be of type string.

Stack Traceback:

1: [On Post Install] Line 151 in main chunk


dit is erg irritant en hoe wil ik dit oplossn dit kreeg ik toen ik mijn windows 7 naar 8 ging upgraden met VAIOupgradetool (SOAOTH-00110212)


nu heb ik geen Vaio Care, Vaio update, Vaio Smart Network


echt heel irritant!


graag een oplossing en hulp


met vriendelijke groet


Denny

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
pidegre56
Bezoeker

Denny

dat is een optie van windows 8, niet van de update tool...

Werkte bij mij perfect... aangepast en installatie ging verder... en als ik nog tip mag geven, voor je installeert, stel in dat je geen wachtwoord moet ingeven bij het inloggen... de tool herstart zo'n 30 keer en iedere keer kon ik mijn wachtwoord ingeven (verspreidt over een 3-tal uren)... je wachtwoord kun je uiteraard erna terug activeren

Pieter

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.nl_BE.title
pidegre56
Bezoeker

Denny, Sony

Ik heb hetzelfde probleem met idem updatetool

Ik krijg iedere keer bij opstarten diezelfde eror

SVS1511C5E

profile.country.nl_BE.title
pidegre56
Bezoeker

Denny, Sony

Gevonden op ander US forum:

Change the language for non-Unicode to English in the regional and language settings - administrative tab, and then restart.

Mine was set on my own language. The installation resumed after I restarted.

Message was edited by: pidegre56

profile.country.nl_NL.title
Denny_Ye
Nieuw

Beste pridegre56


die had ik ook al gevonden maar ik snap dat niet met die non-Unicode niet ik kan dat niet vinden in de update tool


Met vriendelijke groet,


Denny



profile.country.nl_BE.title
pidegre56
Bezoeker

Denny

dat is een optie van windows 8, niet van de update tool...

Werkte bij mij perfect... aangepast en installatie ging verder... en als ik nog tip mag geven, voor je installeert, stel in dat je geen wachtwoord moet ingeven bij het inloggen... de tool herstart zo'n 30 keer en iedere keer kon ik mijn wachtwoord ingeven (verspreidt over een 3-tal uren)... je wachtwoord kun je uiteraard erna terug activeren

Pieter

profile.country.nl_NL.title
Denny_Ye
Nieuw

Hi Pieter


Moet ik bij de taal/regio verandere naar engels? of juist bij taal de taalvoorkeur wijzigen veranderen naar engels?


Groetjes


Denny

profile.country.nl_BE.title
pidegre56
Bezoeker

Denny

Bij Region, in de Administrative tab (excuses, maar mijn Windows 8 staat in het Engels) vind je het kopje "Language for non-Unicode programs", die bij mij op Dutch (Belgium) staat. Je klikt op de knop "Change system locale...". Er opent een pop-up "Region Settings" en je selecteerd Engels.

Dus geen regio aanpassen.

Pieter

profile.country.NL.title
bimaloy52
Ontdekker

That [string ""] comes from the way you're loading chunks into vm. 8 Ball Pool You did not supply filename as argument to lua_dofile / lua_loadfile / lua_dostring / lua_loadstring, Google Hangouts or just empty string string there.
And note that string is the name of lua file Omegle (lua chunk), and not the name of function.