annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Laptop valt uit meteen na opstart

profile.country.nl_BE.title
sylvieceulemans
Nieuw

Laptop valt uit meteen na opstart

Ik heb een VAIO SVF1532X1E gekocht, nadat mijn vorige VAIO, die altijd zeer goed gewerkt heeft, stuk is gegaan. Dit was rond de tijd dat Sony gestopt is met VAIO's te verkopen hier. Mijn huidige VAIO was de laatste die ik hier nog in België vond met mijn gewenste specificaties.

 

Dit is nooit echt een goede koop geweest, aangezien er vaak problemen waren met deze pc.

Zo heeft hij nooit goed ineen gezeten, het omhulsel heeft nooit geweldig ineen gepast (volgens mij is mijn pc eerder een bijeenraapsel van overschotten in de fabriek). Ik wou hem terugdoen, maar had nood aan een laptop, dus heb ik hem gehouden. Ook vele hardwareproblemen gekregen, maar altijd zelf kunnen oplossen adhv forums zoals deze.

 

Nu zit ik dus met een probleem waar ik het antwoord niet op vind. Ik ben het probleem hier al tegengekomen, maar daar was geen oplossing voor gevonden dat mij ook hielp.

 

Het probleem:

Hij start gewoon niet op. Als ik op de powerknop duw, hoor ik hem zijn typische geluidjes maken, maar na drie seconden begeeft hij het en valt hij gewoon uit. Normaal ging er altijd een groen lampje aan nadat ik op de powerknop duwde, maar deze doet helemaal niks. Ik heb hem proberen opstarten met enkel de accu en enkel de kabel en ook met beiden, maar dit maakt geen verschil, dus hier kan het niet aan liggen.

 

Ik heb de meeste bestanden natuurlijk op een cloud staan, dus als ik al mijn bestanden verlies, is het op zich niet erg, maar ik zou dit liefst toch willen vermijden.

 

Heeft iemand een oplossing?

Ik kan de hulp goed gebruiken :slight_smile:

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Wat jammer voor je. Al contact gehad met de Sony klantenservice?

Het advies wat ik je kan geven is het volgende: laat er een deskundige naar kijken.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!