annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

harde schijf vervangen, windows 7 opnieuw installeren

profile.country.nl_BE.title
Aleks29
Ontdekker

harde schijf vervangen, windows 7 opnieuw installeren

Hallo,

 

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. De harde schijf van mijn laptop is gecrasht dus deze is niet meer bruikbaar en heb ondertussen al een nieuwe schijf erin gezet. Echter kan ik windows niet opnieuw installeren, ik heb de recovery disks gemaakt en hier bij mij liggen maar ze starten niet op. De enige boodschap die ik krijg is _OPERATING SYSTEM NOT FOUND_ . Nu heb ik gelezen dat ik ISO files moet downloaden om deze te kunnen opstarten maar dit lukt ook niet aangezien de product code mij dit niet toelaat. enkel voor de retailer ofzo was de booschap die ik krijg op de windows site.

 

Kan iemand mij hiermee helpen aub? Hoe kan ik windows 7 terug op mijn VAIO krijgen en/of hoe kan ik de ISO files voor windows 7 downloaden?

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je de juiste versie van W7 download die gekoppeld is aan jouw produkt code, en deze op een USB-stick zet, om daarna de VAIO laten opstarten vanaf de USB-stick.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
Aleks29
Ontdekker

Het probleem is dat ik W7 niet kan downloaden met mijn product code. Dit is de boodschap die ik krijg;

 

Error

The product key you entered appears to be for software pre-installed by the device manufacturer. Please contact the device manufacturer for software recovery options.

 

Dus ik zou hiervoor hulp moeten krijgen van Sony zelf volgens Microsoft.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met de klantenservice. Je recoverydisks zouden moeten werken, want voor dit doel zijn ze beschikbaar.

profile.country.nl_BE.title
Aleks29
Ontdekker

Heb net Sony gecontacteerd en ze hebben me verteld dat ze mij hiermee niet kunnen helpen aangezien ik een nieuwe harde schijf heb geplaatst en die productcode enkel voor diegene is die reeds door hun geplaatst was. En Microsoft kan me ook niet helpen.

 

Dus het komt er op neer dat ik een nieuwe licentie dien aan te kopen van Microsoft voor Windows 7, terwijl ik er eigenlijk al voor betaald heb bij de aankoop van mijn laptop. Puur winstbejag en geldklopperij van Microsoft, ze willen je 2 keer doen betalen voor hetzelfde product dat je reeds had aangekocht!

 

Mss toch maar overwegen om het gratis besturringssysteem Linux Ubuntu er nu in de plaats op te zetten want ben echt niet van plan om nog eens geld af te dokken aan die Microsoft geldwolven.