anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Powitania :)

profile.country.PL.title
Rafiki.
Doradca

Powitania :)

Witam wszystkich.
Nazywam się Rafał Wylegała jestem członkiem małej grupy, w Sony zwanej Foto Team.
"mówcie mi Rafiki" :)

1 216 ODPOW. 1 216
profile.country.pl_PL.title
12MaRTiN90
Nowicjusz

haa się rozumie 8-)

____A500 | 8 | 18-55 | 55-200 | HVL-F42____
profile.country.PL.title
Rodzyn104
Nowicjusz

Witam :c37
Jestem Artur(Rodzyn104). Na forum już trochę jestem ale dopiero teraz zauważyłem ten temat. Jestem amatorem i focę tym co w stopce. Zdjęcia robię już jakiś czas, ale na lustro przeszedłem niedawno. Wybrałem Sony ze względu na wizjer w którym się zakochałem, wygląd, możliwości i cenę. Nic się nie zapowiada żebym kiedykolwiek zmienił system.

profile.country.PL.title
Maro1234
Użytkownik

Z pewną dozą nieśmiałości jako nowicjusz witam :c37 wszystkich na tym szacownym forum !
Focę amatorsko (do kwadratu) :nauseated_face:

Pozdrawiam ! :c38

PS
Jestem z Opola - super miasta, które jest przy super dworcu kolejowym posiadającym super peron uwieczniony przez Rafiki na super focie - Rafiki, pełen szacun !!! :c22 :c22 :c22

spolpabblo1pobgg
Początkujący

Witam serdecznie wszystkich :c20
Mam na imię Paweł i pochodzę ze Złotoryi.
Czytam forum SONY od dawna ale jakoś nie bardzo się udzielałem.
Pierwsze zdjęcia robiłem w dzieciństwie zenitem dziadka, potem była długa przerwa, następnie kilka kompaktów i od paru lat jestem szczęśliwym użytkownikiem Alfy.
Z racji zainteresowania i wykonywanej pracy sporo wiem o aparatach Sony, więc w razie potrzeby chętnie pomogę ;)
Poza fotografią mam fioła na punkcie jazdy rowerem po bezdrożach oraz przemierzaniu kilometrów rzek i rzeczułek ze spiningiem w dłoni w poszukiwaniu ukochanych salmiaków :c20
Pozdrawiam!

profile.country.PL.title
Dadziuk
Nowicjusz

Jakiś czas już tutaj zaglądam i w końcu wypadłoby się przywitać