anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Powitania :)

profile.country.PL.title
Rafiki.
Doradca

Powitania :)

Witam wszystkich.
Nazywam się Rafał Wylegała jestem członkiem małej grupy, w Sony zwanej Foto Team.
"mówcie mi Rafiki" :)

1 216 ODPOW. 1 216
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

rafito, maro-ka, dr.killer - WITAJCIE :D

anas-----
Początkujący

Witam Was wszystkich serdecznie, dołączyłam do Was właśnie dzisiejszego dnia i postanowiłam się przywitać. Mam na imię Ania. Jestem kompletną amatorką i mam nadzieje, że się wiele tutaj od Was nauczę. Posiadam 200-tkę, dostałam ją w listopadzie na urodziny od męża i jestem bardzo bardzo zadowolona :D! Myślę, że jak na początek to jest w sam raz! W miarę jak będą mi przybywały jakieś ciekawe zdjęcia (przynajmniej wg mnie) to obiecuję, że będę je wrzucać, a z drugiej strony czekać na komenty! Pozdrawiam

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

Wszystkich serdecznie witam http://klubkm.pl/forum/images/smilies/chlebisol2.gif

a dla nowych tutaj Dam: http://klubkm.pl/forum/images/smilies/flowers.gif

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
wratislavian
Początkujący

anas napisał(a):

...Jestem kompletną amatorką i mam nadzieje, że się wiele tutaj od Was nauczę...


witamy.
jestem pewien, że wiele wiele się nauczysz. mnie to forum dało naprawdę dużo.

raven-----
Początkujący

anas napisał(a):

Witam Was wszystkich serdecznie, dołączyłam do Was właśnie dzisiejszego dnia i postanowiłam się przywitać. Mam na imię Ania. Jestem kompletną amatorką i mam nadzieje, że się wiele tutaj od Was nauczę



witam witam imienniczkę
nie martw się ja też jestem amatorką :smileyrolleyes:

profile.country.pl_PL.title
ggreggorio
Początkujący

witam ja fotografuje a200 od grudnia i również jestem amatorem mam nadzieje że wiele się tu naucze od was:)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat