anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Niniel - zarobaczyło się

Niniel
Początkujący

Niniel - zarobaczyło się

W moim temacie będę prezentować różnorodne jako że jestem początkującym fotografem i nie mam żadnej ulubionej dziedziny :P (chociaż architektura jest moją najmniej ulubioną)

69 ODPOW. 69
Niniel
Początkujący

O kurcze, jakiś komentarz :shock: . A już straciłam nadzieje.

Dzięki za opinie cdn

profile.country.pl_PL.title
Bertone.
Poszukiwacz

To włochate , kosmate z 39 - fajnie się prezentuje :D

Pozdrawiam

__________"Niewiele rzeczy przybliża świat tak, jak czyni to fotografia. Dzięki niej odległe miejsca i ludzie stają się bliscy, a nasze życie bogatsze"__________
profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

39 i 45 podobają mi się :thumbsup:

profile.country.GB.title
Amtrak
Użytkownik

cześć,

od 35 widzę, że wzięło Cię na focenie robalków :]
Sezon plenerów już praktycznie się zakończył, ale przez zimę na spokojnie...

Do lampy wbudowanej, w sieci można odszukać mnóstwo "patentów" na dyfuzory, rozpraszają światło.
Przy motylku i koniku pocięłaś zbyt mocno.
Przy gąsieniczkach, na desce, czy co to tam jest, niezbyt dobrze się prezentują. Nie są sprinterami, więc spokojnie można sobie na nich poćwiczyć ;]

Używam czasem blend typu tektura wyklejona folią do pieczenia, takie małe blendy potrafią dodać sporo światła przy odbiciu słonecznego i błyskaniu.

Poćwicz obróbkę, wyłącz autoiso w aparacie.

Pamiętaj, że nawet najfajniej cyknięty owad nie wywoła takiej fali entuzjazmu jak portret/krajobraz itp.
A wracając czasem z pleneru ze spodniami mokrymi po d...ę od rosy z jedną, dwiema fotami nadającymi się do pokazania łatwo się zniechęcić.

Dobrze trafiasz z ostrością, dużo cierpliwości życzę i jakby co to pytaj śmiało.
Jaki obiektyw?

Pozdrawiam.

Niniel
Początkujący