annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Titelnummer overzicht

OPGELOST
Grimalkinn
Nieuw

Titelnummer overzicht

Ik heb al enkele jaren een Sony PRS650 en maak hier ook veel gebruik van. Wat ik steeds erg jammer heb gevonden is dat wanneer ik een volledige reeks op mijn reader zet, er geen mogelijkheid is om er achter te komen welk nr welk boek heeft qua volgorde. Het is erg lastig om het volgende boek te willen lezen en je moet eerst via een omweg uitvogelen welke dit dan is. Op het moment ben ik de nr's maar aan de titel gaan toevoegen maar dat is ook weer zo omslachtig. Of bestaat hier gewoon nog een andere mogelijkheid voor en heb ik die gewoon niet ontdekt?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt je bibliotheek sorteren op titel. Veel boeken zijn echter gesorteerd op de subtitel van hun boek. 
Bijvoorbeeld bij Harry Potter heb je de steen der wijzen en als deel 2 de geheime kamer. 
Alfabetisch gezien krijg je denk ik eerst de geheime kamer en dan de steen der wijze. Is dat wat het issue is voor je?

 

Via de Sony reader software kan je wel al je boektitels aanpassen. Handmatig kost het je misschien een half uurtje, maar dan staat alles wel gesorteerd! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt je bibliotheek sorteren op titel. Veel boeken zijn echter gesorteerd op de subtitel van hun boek. 
Bijvoorbeeld bij Harry Potter heb je de steen der wijzen en als deel 2 de geheime kamer. 
Alfabetisch gezien krijg je denk ik eerst de geheime kamer en dan de steen der wijze. Is dat wat het issue is voor je?

 

Via de Sony reader software kan je wel al je boektitels aanpassen. Handmatig kost het je misschien een half uurtje, maar dan staat alles wel gesorteerd!