annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS T3 vastgelopen

fliffike
Ontdekker

PRS T3 vastgelopen

Beste,

 

Alvast bedankt voor uw tijd. 

Sinds vandaag is mijn e reader vastgelopen. Ik deed hem open en zag dat hij in slaapstand op een boek stond. Wachte even en toen bevroos hij. Je ziet nog 1/3 het boek dat ik aan het lezen was en 2/3 reader, opening book. (zie foto hieronder)

 

Ik heb hem volledig opgeladen, soft reset geprobeerd, aan mijn computer verbonden (wordt niet herken) hard reset geprobeerd (maar geeft percies geen reactie). 

Als ik soft reset probeer krijg ik een geel/ oranje pinkend lampje dat nadien weer stopt met pinken en er gebeurd verder niets. 

Ik heb hem nog nooit laten vallen en ik heb ook niet op het scherm gedrukt (en ik ben de enige gebruiker) Ik zou niet weten waar het aan kan liggen.

 

Hoe kan ik dit oplossen? 

WIN_20150205_161748.JPG

 

Met vriendelijke groeten

Steffi

 

Voorbij nacht is het schem van mijn e-reader verander (zie bijgevoede foto)

WIN_20150206_082438.JPG

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als een hard reset niet gewerkt heeft, denk ik dat je het beste contact op kunt nemen met de winkel waar je het apparaat gekocht hebt. 

Weet niet hoe lang je het apparaat al hebt. Je kunt ook de klantenservice van Sony bellen. 

kenvrien
Ontdekker

Heyhey, 

 

Mijn e-reader is ook eens vast blijven hangen en geloof me, freakout verzekerd. Maar ik heb hem helemaal leeg laten lopen, dan een reset gedaan (terug naar fabrieksintellingen gezet) en dan terug laten opladen voor een tijdje.

 

Khoop dat uw probleem snel word opgelost en dat je snel terug kan lezen.

 

Ps, gewoon uit nieuwschierigheid, welk boek was je aan het lezen? Ik zoek een nieuw goed boek :tongue:

fliffike
Ontdekker

Beste, 

 

Bedankt vor uw antwoord. 

Ik had hem pas volledig opgeladen en ik weet niet of hij stroomgebruikt als hij zo staat. 

We hadden hem op Bol.com besteld en we hebben hem teruggestuurd. Hopelijk kunnn ze hem daar maken.

 

PS: Ik was Highland Moon Rising aan het lezen dat is het 4e boek in de cry wolf series. Maar de de laaste vond ik tot nu toe eigenlijk nog niet zo goed. Ga eens kijken op de website goodreads, daar kan je doorklikken naar je favoriete genre en je krijgt gerelateerde boeken als je een boek opent. Nadeel is wel dat het veelal engelse boeken zijn, maar misschien vind je wel nederlandse vertalingen.

kenvrien
Ontdekker

Hey,

 

Dan heb je misschien meer geluk dan ik. Ik heb mijn e-reader in een Sony winkel gekocht in antwerpen en die is nu weg. Hopelijk kan Bol.com dan nog iets doen. 

 

Merciekes nog voor den tip, ik ga zeker eens die site bekijken. Oh en ik lees vrijwel alle boeken in het engels ^_^

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als hij aanstaat, verbruikt het apparaat nauwelijks stroom. 

 

Het klopt dat een complete power-down zou kunnen helpen. Maar dat zou betekenen dat je een maand of langer moet wachten tot de accu het begeeft...

 

Ik zou even contact opnemen met je winkel of anders met Sony klantenservice. Kan zomaar een oplossing voor zijn.