annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-600 Dictionary

OPGELOST
profile.country.BE.title
dedobbel
Nieuw

PRS-600 Dictionary

Hi,

I have a PRS-600 with default one dictionary (English).  I have seen that on the PRS-650 there are 12 dictionaries.  Is it possible to import these 12 dictionaries on a PRS-600?

Thanks in advance and best regards

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Robbin.Vermeulen
Bezoeker

Beste Dedobbel,

De woorden boeken kan je niet op de PRS600 zetten omdat deze geintegreerd zijn in de software van de PRS-650.

Met vriendelijke groet,

Robbin Vermeulen

Medewerker Sony

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.en_GB.title
-frank-
Bezoeker

Hallo dedobbel,

Welkom op de nederlandstalige Sony forums :slight_smile:

Gelieve je bijdragen in dit forum in het nederlands te doen. Als je graag in het engels dicussieert, kan dat op de engelstalige forums. Als je bovenaan naast het landsvlaggetje van land veranderd, kom je er zo terecht.

Ik vertaal voor het gemak even jouw vraag zodat de andere forumleden een antwoord kunnen geven:

dedobbel vraagt:"Ik heb de PRS-600 met één default woordenboek (Engels). Ik heb gemerkt dat er op de PRS-650 12 woordenboeken zijn. Is het mogelijk om deze 12 woordenboeken te importeren op de PRS-600?"

Veel succes!

- Kris

profile.country.nl_NL.title
Robbin.Vermeulen
Bezoeker

Beste Dedobbel,

De woorden boeken kan je niet op de PRS600 zetten omdat deze geintegreerd zijn in de software van de PRS-650.

Met vriendelijke groet,

Robbin Vermeulen

Medewerker Sony

profile.country.nl_NL.title
TreesK
Bezoeker

Het zou fijn zijn als er op de PRS650 een 'vreemdewoordenboek' komt. Mogelijk is dit te downloaden bij een update?

profile.country.nl_NL.title
jovrakk38
Bezoeker

Dat is wel jammer Robbin, omdat bij de introductie van de PRS-600 wel een future-option beloofd is. Hoe kunnen we dat alsnog legaal oplossen? Hoor graag.

Met enthousiaste groet, John Vrakking | daVinci - Orde op Zaken