annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe kan ik Digitale-rechtenbeheer aanpassen?

profile.country.nl_NL.title
KoenP1
Bezoeker

Hoe kan ik Digitale-rechtenbeheer aanpassen?

Ik heb een boek aangekocht en gedownload op mijn laptop en overgezet naar mijn E-reader PRS-350 maar krijg bij het openen een foutmeldin: "Beveiligd door Digitale-rechtenbeheer" hoe kan ik dit oplossen, cq. wat heb ik fout gedaan?

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.nl_NL.title
Victorhorst11
Nieuw

Dat heb ik soms ook. Of je moet even wachten. En anders moet je het er opnieuw opzetten. Maar let op voor dat je de boek wel op de computer kan lezen. Als je dat niet kan moet je even zeker nagaan of dat de eerste plek is waar je het heb gedownload .

profile.country.nl_NL.title
KoenP1
Bezoeker

Victor,

dat even  wachten (nu al een week) heb ik al gedaan. Ik zal het boek er nogmaals opzetten en ja ik kan het wel op mijn pc lezen. Bedankt.

Koen

profile.country.nl_NL.title
KoenP1
Bezoeker

Ik kan het boek op mijn pc lezen. Maar op de E-reader, nogmaals erop gezet, krijg ik slechts een melding omtrent digitale rechten die niet inorde zijn. Beetje jammer allemaal. Hebben we nog een andere oplossing?

Koen

profile.country.nl_NL.title
MartineLanza
Bezoeker

hallo, ik heb hetzelfde probleem, het boek lezen op de PC is niet echt een oplossing!

weet er niemand iets beter?

Martine

profile.country.nl_NL.title
KoenP1
Bezoeker

Martine,

ik heb het uiteindelijk voor mekaar gekregen met een geheel nieuwe installatie. Eerst de oude verwijderen en dan nieuw installeren.

Suc6!

KoenP

profile.country.nl_NL.title
MartineLanza
Bezoeker

dank je, ik zal dat eens proberen!

Kben19
Nieuw

Ik heb een vergelijkbaar  probleem. Na het downloaden van een boek van de bibliotheek. Maar zelfs in die mate, dat ik de melding krijg bij ieder boek uit de boekenkast van mij. Ereader. Dus kan nu niets meer op mn ereader lezen!

napoleon56
Nieuw

ik heb 5 boeken die ik niet meer kan lezen door hetDigitale-rechtenbeheer wat kan ik doen?

charlie1947
Nieuw

heb ongeveer twee jaar een Sony e-reader prst-3. Heb hem gewoon kunnen gebruiken tot nu toe.

ben lid van de Bibliotheek en downlaod daar boeken van die ik altijd heb kunnen lezen.

(Op mijn PC zijn mijn boeken wel te lezen). Nu krijg ik de boodschap op mijn e-reader:

Beveiligd door Digitale-rechtenbeheer. hoe kan ik dat wegkrijgen en gewoon mijn boeken weer lezen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Charlie Dumais