annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony RX10 IV Accu problemen

profile.country.NL.title
usblack
Ontdekker

Sony RX10 IV Accu problemen

Mijn Sony RX10 IV trekt op een of andere manier de accu leeg zonder de camera te gebruiken.  De  acculadingsindicator geeft bij opbergen b.v. nog een niveau aan van 65% en enkele dagen later bij weer oppakken start hij niet meer op accu leeg. De camera is nieuw. De accu’s die ik gebruikt heb om het uit te proberen: een originele Sony en twee van een huismerk alle drie met het zelfde resultaat. 

 

Wie komt dit misschien bekend voor en/of  heeft een idee wat de oorzaak kan zijn. Bij voorbaat dank

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Altijd lastig om dit zo te troubleshooten. Heb je de camera al eens één of wellicht tweede keer een fabriek reset gegeven. Dan wordt er ook gevraagd om taal keuze en datum/tijd in te stellen. 

 

Doe daarna geen wijzigingen aan de instellingen en test het dan nog eens. Als die het daarna nog steeds doet. Dan zou mijn advies zijn; neem contact op met de winkel. Negen van de tien keer is de reset voldoende. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
usblack
Ontdekker

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik zal jou tip opvolgen en dan de camera een paar dagen niet gebruiken kijken wat er gebeurt. 

profile.country.NL.title
usblack
Ontdekker

Camera voor reparatie opgestuurd en vandaag weer ontvangen. Hoofdprintplaat vervangen 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Fijn dat het op die manier opgelost is.