annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

macrovoorzetlens icm sony rx10mk4

profile.country.NL.title
CeesvnDk
Lid

macrovoorzetlens icm sony rx10mk4

Beste communityleden,

 

Heeft iemand (al) ervaring met het gebruik van macrovoorzetlens en ND(grijs)filters op Sony RX10MK4, bijv achromatische voorzetlens +5?

 

met vriendelijke groeten

Cees

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Cees, 

 

Ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee, hopelijk kan iemand anders je daar meer over vertellen.

 

Wel bestaat er een handige accessory system chart die wellicht nog wel eens van pas komt. De RX10M4 staat er ook tussen. Een ander overzicht van accessoires voor de RX10M4 is trouwens hier te vinden.

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
CeesvnDk
Lid

Arthur

bedankt voor je reactie. Inderdaad wel een handige chart. Er staan wel geen macrovoorzetlenzen op maar gaf me toch een goed idee over andere accessoiress.

 

mvrgr

Cees

profile.country.NL.title
Elisabeth
Ontdekker

Ik heb onlangs voor een macrofotografie workshop een macrolens +3 van Marumi gekocht.

Mijn ervaringen zijn nog niet echt positief omdat het ontzettend lastig is om te focussen. Het lijkt wel op de millimeter te gaan.  Het is mij wel, met veel moeite en geduld, gelukt om enkele mooie scherpe foto's te maken.

De foto's die ik daarna met de voorkeursstand MACRO gemaakt hebt zonder voorzetlens doen er niet voor onder.

Voordat ik de voorzetlens te koop aan ga bieden ga ik eerst nog veel oefenen en experimenteren met verschillende instellingen.