annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony cyber shot WX300

simin-k
Nieuw

sony cyber shot WX300

Ik heb sinds 2 dagen sony cyber-shot W300, ik wil de software installeren op mijn macpro laptop,maar wat ik ook doe hij ondersteunt het niet. Terwijl in de papieren staat dat er een mac programma is.

Kennen jullie dit probleem,want als het niet op te lossen is gaat hij terug.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Het probleem waar je tegenaan loopt heeft te maken met je Mac (of met Sony zo je wilt)

PlayMemoriesHome wordt niet ondersteund bij OS later dan 10.13 (High Sierra)

 

 

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Welke software en welke versie ervan en welke MacOS versie draai je. 

 

Onderstaande al eens eerder gepost op het forum”

Dit heeft er mee te maken dat Catalina alleen 64-bit software ondersteund. De gebruikte software is 32-bit. 

 

http://support.d-imaging.sony.co.jp/support/app/playmemorieshome/nl/index.html

Kennisgeving van stopzetting van downloads voor PlayMemories Home
Downloads voor PlayMemories Home Ver. 5.5 (32-bits OS-versie) en Mac-versie van PlayMemories Home zijn niet langer beschikbaar na maart 2020.

  • Als u macOS bijwerkt naar 10.15, zult u PlayMemories Home niet meer kunnen gebruiken.

 

Apple heeft er voor gekozen om 32-bit software niet meer te ondersteunen. Op zich geen slechte zaak ;-). Alleen hebben nog nog niet alle ontwikkelaars hun software geüpdatet naar 64-bit. Apple heeft dit tijdig aangekondigd, zodat ontwikkelaars hun software geschikt kunnen maken voor de Catalina release. Helaas zijn er nog enkele die dit nog niet gedaan hebben en in enkele gevallen zijn er ontwikkelaars die de stekker eruit trekken... 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web